Iänikuinen orgasmi
Kysymys on lyhykäisyydessään tällainen. Onko yleistä että naiset auttavat itselleen käsin orgasmin yhdynnän aikana? Ja yleensä haluaa nimen omaan tehdä sen itse, vaikka olisin valmis hoitamaan homman käsin tai suulla. Itselläni kokemusta muista naisista on niin vähän että mietin että onko tämä kovinkin harvinaista? Vaimoni on saanut kerran yhdynnässä orgasmin ilman käsi/suupeliä ja tästä on jo pieni ikuisuus. Vika lienee vehkeen koossa, joka ei ole järin suuri, mutta kuitenkin himpun verran tilastojen keskikoon yläpuolella. Tästä ei ehkä kannattaisi ottaa ongelmaa, niin vaimo ainakin vakuuttelee, mutta... Kaikki mieleenjuolahtavat keinot on kokeiltu ja kyse ei varmasti ole ollut mielikuvituksen puutteesta.
Kommentit (5)
Tosiasia on, että toisen kosketus ei koskaan tunnu ihan samalta kuin oma ja jos vaan on vaikea tulla toisen auttamana niin miksei seksin aikana saisi itse tehdä hommia :o? Sehän ei sinulta kuitenkaan ole ollenkaan mitään pois ;P Nauti vaan siitä, että vaimosi pystyy tulemaan :) kaikilta sekään ei onnistu ainakaan tämän palstan juttujen perusteella... Itsekin osallistun aina ihan aktiivisesti omaan orgasmiini ja teen työt (en vaimosi tyylillä, mutta kuitenkin) ja miestäni tämä vain miellyttää ;)
Minä avitan lähes aina itse kädellä yhdynnässä jotta saan orkun.
Miksi ap ottaa tästä jotenkin nokkiinsa? Olisi tyytyväinen että vaimo ylipäätään saa ja toisekseen luottaa puolisoonsa sen verran ettei kainostele tässä asiassa.
Toinen ei voi koskaan tietää, missä, miten ja millä voimakkuudella toinen haluaa JUURI NYT sitä stimulaatiota. Kumppani voi tyydyttää ihan hyvin, mutta ei yhtä takuuvarmasti kuin jos itse tekee sen pienen extran jota siihen tarvitsee.
Kenenkään miehuus ei ole siinä tulilinjalla, älä ap luule niin.
minun on pakko käyttää dildoa klitoriksen kiihottamiseen yhdynnässä. pelkällä panemisella en ole saanut koskaan. tällainen yhdistelmästimulaatio on parasta eikä kyse ole koosta, sillä isommallakaan ei tule ilman klitan kiihotusta
Itse en saisi käsin koskaan tuotettua sellaisia orgasmeja, joita mies tekee minulle esileikin aikana.
Muissa asennoissa en saa orgasmia kuin päällä ollessani, mutta sehän onkin jo ihan riittävää. Takaa päin kun rakastellaan, otan klitoriskiihottimen mukaan.
Mitä haittaa siitä on, jos nainen avittaa itseään yhdynnän aikana? Eikös koko touhu ole yhteispeliä, johon nainenkin saa aktiivisesti vaikuttaa?
kyseessä on kait eniten se että mikä tuntuu mukavalta. Itse jossain vaiheessa kyllästyin odottelemaan niitä orgasmeja ja tuotin sitten itse yhdynnän aikana, ja onhan se kivaa katsottavaa miehellekin :)