hm.com paketin toimitusaika
ma. 4.4 luki että toimitus. Ja toimitetaan r-kioskille. Lähetystunnusta ei ole, koska toimitettu kirjeenä. Onko normaalia, että kestää näin kauan ennen kuin tullut ilmoitusta saapuneesta paketista????
Kommentit (5)
on ollut ongelmia lähettää s'hköisi' saapumisilmoituksia..
joutuu odottamaan varmaan paperista
postista tieto
ettei koske jo tehtyjä tilauksia. Mutta kyllähän tuostakin hyvällä mielikuvituksella saa salaliittoteorian aikaiseksi.
Mulla lähes sama juttu, H&M:n nettisivuilla lukee, että ei olisi avoimia tilauksia ja pakettini olisi lähtenyt matkalleen jo päiväkausia sitten (pitäisi tulla lähi-Postiin), mutta vieläkään ei lähetystunnusta näy. Mulla on omat epäilyni mistä tämä äkillinen katoaminen johtuu: H&M:lta tuli tällä viikolla -10% kampanja ja poistivat varmaan hädissään avoimena olevan tilaukseni sivuilta, etten vaan pääsisi muuttamaan vanhaa tilausta ja tekemään alennettuja ostoksia vanhojen lisäksi...
lafkaa varmaan kiinnostaakin jonkun mamulin -10% alennusveivaukset...
Mulla lähes sama juttu, H&M:n nettisivuilla lukee, että ei olisi avoimia tilauksia ja pakettini olisi lähtenyt matkalleen jo päiväkausia sitten (pitäisi tulla lähi-Postiin), mutta vieläkään ei lähetystunnusta näy. Mulla on omat epäilyni mistä tämä äkillinen katoaminen johtuu: H&M:lta tuli tällä viikolla -10% kampanja ja poistivat varmaan hädissään avoimena olevan tilaukseni sivuilta, etten vaan pääsisi muuttamaan vanhaa tilausta ja tekemään alennettuja ostoksia vanhojen lisäksi...
ettei koske jo tehtyjä tilauksia. Mutta kyllähän tuostakin hyvällä mielikuvituksella saa salaliittoteorian aikaiseksi.
Mulla on omat epäilyni mistä tämä äkillinen katoaminen johtuu: H&M:lta tuli tällä viikolla -10% kampanja ja poistivat varmaan hädissään avoimena olevan tilaukseni sivuilta, etten vaan pääsisi muuttamaan vanhaa tilausta ja tekemään alennettuja ostoksia vanhojen lisäksi...
Kampanja ei tietystikään koske aiempia tilauksia ei, mutta avoimena olevasta tilauksesta voi tarvittaessa poistella tuotteita ja lisätä niitä tismalleen samoja tuotteita tilaukseensa uudelleen, tällä kertaa vain tämän tuoreen alennustunnuksen kanssa. Tämänhän tietää jokainen H&M:lta joskus tilannut.
Niin kauan, kun asiakkaalta löytyy yksikin toimittamista odottava tuote, tilaukseen voi lisätä ilman erillistä postimaksua tavaraa niin paljon kuin sielu sietää. Ja tietysti tuoreimman alennustunnuksen kanssa.
Ei ehkä yhden mamman tilaus motivoi Hennesiä moiseen tilausten mystisiin nopeuttamisiin, mutta kun niitä muuteltuja tilauksia alkaa olla satoja ja tuhansia, alkaa se katekin pienenemään kummasti...
Mulla lähes sama juttu, H&M:n nettisivuilla lukee, että ei olisi avoimia tilauksia ja pakettini olisi lähtenyt matkalleen jo päiväkausia sitten (pitäisi tulla lähi-Postiin), mutta vieläkään ei lähetystunnusta näy.
Mulla on omat epäilyni mistä tämä äkillinen katoaminen johtuu: H&M:lta tuli tällä viikolla -10% kampanja ja poistivat varmaan hädissään avoimena olevan tilaukseni sivuilta, etten vaan pääsisi muuttamaan vanhaa tilausta ja tekemään alennettuja ostoksia vanhojen lisäksi...