te jotka ostitte HP:n ticketin puvun
Missä ja milloin ajattelitte käyttää sitä ja onko 2 pukua. Kiitos vastauksesta.
Kommentit (7)
Kyllä meillä on ainakin plain raineja käytetty. Eikä isommillakaan ole housut kuluneet puhki. Plain rainit ei ole niin kuumia, kun kunnon vk-puvut on. Menee esim. viileinä kesäpäivinä.
Pitää tuulen ja sateen, kevyet pakata mukaan, menee pieneen tilaan jne. Iloiset värit oli tänä vuonna!
Mä ostin tänään isommalle vielä reilun puvun. Tuo on tarkoitus olla ns kakkospuku ja ns. kauppa-asu.
Meillä on kummallakin ollut 1 aiemmin, nuoremmalle mahtuu viime keväänä ostettu. Esikoinen sai kahden vuoden hajakäytöllä omansa ihan säleiksi kyllä, mutta hyvää tuossa on keveys, kuivuu nopeasti. Vähän lämpimämmän kelin asu siis kuin välikausipuku, mutta pitää tuulta.
ostin 10 kk ikäiselle vauvalle sen, ajattelin käyttää kun käydään puistossa keinumassa/rattailla kaupassa/kävelyllä/ollaan jommankumman veljen futispelejä/treenejä kattelemassa. Isommille en sitä ostanut kun ei vaikuttanut mitenkään superkestävältä, vauva ei siis kävele vielä, joten ei kauheasti kuluta, ollaan kuitenkin jonkinverran ulkona, joten hyvä olla joku puistopuku. Ja on toinenkin puku, joka on vähän pienempi, mutta sopiva tuo HP puku vähän reilu, muttei käytössä haittaa.
veljille ei koskaan tarvinnut ostaa noin pientä pukua, kun minkä nyt ostin, joten en voi niitä vielä hyödyntää
Mä ostin meidän kahdelle lapselle kummallekin puvut kakkos (tai oikeastaan kolmos)puvuiksi. Olen aikaisempinakin vuosina ostanut esikoiselle joka kevät ko. puvun ja on ajanut hyvin asiansa.
Mulla on tapana pitää ainakin yhdet varavaatteet mökillä, ettei sinne lähtiessä tarvitse aina koko vaatekaappia raahata mukana. Nämä puvut menevät ehkä sinne. Toisaalta meillä on just valmistunut talo ja piha on vielä laittamatta. Siellä on siis tosi tosi mutaista. Varavaatteille on tämän vuoksi kotonakin normaalia enemmän tarvetta.
koska olen yleensä tykännyt mennä 1 puvulla. meillä on ollut name it ja ver de terre pukuja kakkospukuina samanlaista kangasta ja on jäänyt huonolle käytölle. =( Harmi kun värit oli minusta muuten tosi kivat!