Ymmärrän nyt naisia joilla itseään huomattavasti vanhempi mies
Olisi oikeasti helpotus jos miehellä olisi juoksut juoksettu ja kaikenlaisia kokemuksia vyön alla ennen kuin perhettä ryhdytään perustamaan.
Itse olin 25-vuotiaana jo aika kokenut monella elämän osa-alueella, otin saman ikäisen miehen, joka nyt 15 vuotta myöhemmin haluaa palata nuoruuteensa.... huoh.
Olis vaan pitänyt ottaa jo silloin nelikymppinen mies, joka olisi sen 15 vuotta kauemmin riehunut eikä nyt 55 vuotiaana varmaankaan enää haikailisi poikavuosia takaisin.
Kommentit (5)
Entäs se viidenkympin villitys?
Vierailija - 07.04.11 11:05 (ID 12436490)
Joillekinhan tulee sellaisiakin.
viisikymppistä ukkomiestä, jos olisin kiinnostunut hajottamaan toisten perhettä. Olen sinkkunainen, 27-vuotias. Mieluiten tapailen ikäisiäni fiksuja miehiä. Itsekkäät ja lapsekkaat miehet eivät aikuistu koskaan.
Mielestäni nuo vanhat ukot ovat paitsi vastenmielisiä, myös vähän naurettavia. Vanha on ainoastaan vanha, eikä mikään charmikas. Hauskimpia tapauksia ovat ne harmaantuneet ryppynaamat jotka flirttailevat näin: enhän näytä ollenkaan viisikymppiseltä. (Joo, et. Näytät kuusvitoselta). Huoh.
ja vauva 9kk.
aiemmat kokemukseni "nuoria kloppeja" ja huhhuh... onneksi tapasin tämän miehen!
Joillekinhan tulee sellaisiakin.