Rintojen merkitys?
Kuinka tärkeät rinnat ovat sinulle?
Olen pienirintainen, enkä ole koskaan siitä kärsinyt.
Kolme lasta olen imettänyt, jokaista vuoden. Mielestäni rintojen tärkein tehtävä on suoritettu.
Olen liikunnallinen, vartalo ok.
Rinnoilla ei ole suurta merkitystä minulle, en kiinnitä muittenkaan rintavarustukseen huomiota.
Kommentit (12)
teininä oli kauhea kompleksi asiasta, siis kärsin, kun haukuttiin laudaksi. Ihmeekseni sain poikaystävän ja aviomiehen. olen imettäny 5 lasta, rinnat kasvoivat jopa a-kupista d:hen imetysaikana, mutta nyt ovatkin sitten ihan littanat ja käytän topattuja liivejä. Miestä mun "ajokoiran korvat" ei haittaa, hän on ihan tyytyväinen kuulemma, mutta en itse pidä rintojani kauniina, niissä on paljon raskausarpia. Jotenkin mäkin ajattelen, että ne oli imetysvälineet, mulle ei ole suotu seksikkäitä rintarauhasia. Jos silikonirinnat olis halvemmat, ehkä hankkisin sellaiset, mutta toisaalta alan ammattilaisena tiedän riskeistäkin niin paljon, etten uskaltaudu leikkaukseenkaan. Ja en tiedä, jotenkin tuntuisi kornilta muokata ulkonäköä niin paljon kirurgisesti. En mieti tissejäni paljonkaan, enkä muidenkaan naisten, toki kaunis rintavarustus herättää pienen kateuden piston. Vartaloni on muuten ikäisekseen ihan ok, hoikka ja sopusuhtainen, vaikken harrasta kovin paljon liikuntaakaan.
Minulla on suuret rinnat, mutta haluaisin pienemmän. Nämä on aika raskaat kantaa. Eivät ole kauneimmat mahdolliset, omasta mielestä ainakaan. Imettäminen on saanut rinnat roikkumaan jonkin verran. Se harmittaa vähän, mutta ei paljon. En mieti tissejäni arkipäivässä.
Haluaisin sellaiset rinnat, että voisi pitää semmoisia pitsiliivejä ilman rautatukia, erityisesti öisin. Ja että yöpaita päällä ei näyttäisi matamilta.. tissit kun tipahtaa astetta alemmas ilman liivejä.
Mulla on b-kuppi, rintani ovat tosi kauniin muotoiset. Ne eivät ole koskaan tielläkään, koska ne ovat niin kiinteät, että voin hyvin liikkuakin ilman rintaliivejä.
Saa nähdä, miten tuleva imetys muuttaa rintojani. Olen optimistinen, koska mulla on semmoinen napakka, paksu iho.
ja lapsien myötä tajusin välittömästi, että miten loistavasti luonto on suunnitellut rinnat lapsen imettämistä varten. Tajuttoman kätevät pelit!! Sen jälkeen rintojen merkitys ulkonäöllisesti tai miesten miellyttämiseksi on ollut ihan sivuseikka, joka ei heilauta enää juurikaan...
Mulla on b-kuppi, rintani ovat tosi kauniin muotoiset. Ne eivät ole koskaan tielläkään, koska ne ovat niin kiinteät, että voin hyvin liikkuakin ilman rintaliivejä.
Saa nähdä, miten tuleva imetys muuttaa rintojani. Olen optimistinen, koska mulla on semmoinen napakka, paksu iho.
Ei se iho sinua pidä kasassa mistään kohti, vaan kudokset ja kudostyyppi siihen vaikuttaa...
Ei se iho sinua pidä kasassa mistään kohti, vaan kudokset ja kudostyyppi siihen vaikuttaa...
Ilmeisesti mulla on sitten kiinteät kudokset, kun rinnat ja muu vartalo on niin jämäkkää.
Hah hah haa?
Niin ulkonäön kuin imetyksen kannalta. c-kuppi on, mutta muoto ei tyydytä. En silti varmaankaan ikinä tule korjaamaan asiaa muutoin kuin push-up-liiveillä.
Ja imetys nyt ehkä kuitenkin on tärkeämpi merkitys rinnoille, mutta sitä nyt ei kestä koko elämän ajan, sitten taas ulkonäkö on olennaisempi kun imetys on ohi.
nyt ovat eroottinen nautinto. Kokoa ei ole paljon, mutta ovat kiinteät ja minulle sopivat.
vasta saatuasi sen lapsen. Jos saat esim. raskausarpia, niin kudokset eivät jousta riittävästi. Siispä tuo JÄMÄKKÄ on huono asia, jos niin on, sillä se repeilee eikä jousta. Joustava kudos palautuu helpommin ennalleen.
Näin on näppylät.
vasta saatuasi sen lapsen. Jos saat esim. raskausarpia, niin kudokset eivät jousta riittävästi. Siispä tuo JÄMÄKKÄ on huono asia, jos niin on, sillä se repeilee eikä jousta. Joustava kudos palautuu helpommin ennalleen.
Näin on näppylät.
kiinteys kerro mitään kudostyypistä, tai iho muuten? Muutama raskausarpi on yhdestä vanhasta lihomisesta, mutta ei mitään merkittävää.
MUlle niillä on iso merkitys.
Olen kokoa 70a-aa ja aion ottaa silikonit heti kun on rahaa.
Tunnen itseni vajavaiseksi ja hävettää olla alikehittynyt.