Timo Soini onnistuu puolustamaan kristillisiä perusarvoja paljon paremmin
Kommentit (5)
Mutta silti äänestän Päiviä sillä mulla käy sen kanssa ajatukset hyvin yksiin.
mahdollisimman paljon kannatusta? Jos niitä olisi yhteensä noin 30 % eduskunnassa :)
KD:lla ja persuilla on aika jännä kuva kristillisistä perusarvoista. Mä ainakin miellän ne ihan toisiksi. Mun mielestä esim. UT:ssa puhutaan vaikkapa lähimmäisenrakkaudesta, armosta ja anteeksiannosta paljon enemmän kuin esim. homoudesta (joka on KD:n kynnyskysymys hallitukseen menossa).
Mun mielestä persujen ja KD:n "kristilliset" näkämykset edustavat juuri sellaista lakiuskoa, ei nähdä metsä puilta. Niistä on todelliset kristilliset arvot kaukana.
Jeesus tuskin arvostaisi heidän näkemyksiään.
KD:lla ja persuilla on aika jännä kuva kristillisistä perusarvoista. Mä ainakin miellän ne ihan toisiksi. Mun mielestä esim. UT:ssa puhutaan vaikkapa lähimmäisenrakkaudesta, armosta ja anteeksiannosta paljon enemmän kuin esim. homoudesta (joka on KD:n kynnyskysymys hallitukseen menossa).
Mun mielestä persujen ja KD:n "kristilliset" näkämykset edustavat juuri sellaista lakiuskoa, ei nähdä metsä puilta. Niistä on todelliset kristilliset arvot kaukana.
Jeesus tuskin arvostaisi heidän näkemyksiään.
Soinin kristilliset arvot ovat seuraavat:
- ei köyhien naisten auttamiselle
- ei palkkatasa-arvolle
- ei minimipalkalle
- ei lisääntymisterveyden ja ehkäisyn tukemiselle.
muuten aiemmin ajatelleeksi asiaa tuolta kannalta, mutta erittäin hyvä huomio :D
On muuten itseasiassa näin.