Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Pääsiäismyyjäiset ja leivonnaiset.

Vierailija
06.04.2011 |

Eli tulossa on pääsiäismyyjäiset, joihin tarvisi leipoa jotain. Mutta mitä?

Ajattelin kahvikakkua, mutta haittaako jos se ei ole pääsiäismäinen?

Ja vielä hinnoitellakin pitäisi itse, eikä mulla ole asiasta hajuakaan. Eli mitä voi pyytää?

En ole ikinä tainnut pääsiäismyyjäisissä käydä, joskus 100 vuotta sitten jossain joulumyyjäisissä joten ei mitään hajua mitä niissä myydään ja mihin hintaan.

Eli antakaa vinkkejä mitä voisi tehdä ja mihin hintaan myydä!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvikakusta. Luulisin kuitenkin, että suolainen menee paremmin kaupaksi.

Vierailija
2/8 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä suolainen?

-tumpelo ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupitsat, suolaiset piirakat. Tai jos osaat tehdä Karjalan piirakoita, ne menevät kuin kuumille kiville:)

Vierailija
4/8 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

foliovuokaan vaikka kinkkupiirakka tai puolikas pelti pitsaa jauheliha tai kinkku. Myyjäiset on niin täynnä makeaa, että olen itse leiponut aina näin ja mennyt on ensimmäisten joukossa.

Pääsiäismyyjäisiin monileipoo varmaan rahkapohjaisia leivonnaisia. Rahkapullia tai persikkarahkapiirakkaa.

Vierailija
5/8 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvikakku ja kuorruta keltaisella karamallivärillä värjätyllä vesi-tomusokerikuorrutteella. Koristeeksi pieniä pääsiäismunia, niitä ihan pikkiriikkisiä.

Karjalanpiirakat kyllä menevät aina kaupaksi. Täällä maksaa 10kpl pussi 2-3 euroa myyjäisissä.

Vierailija
6/8 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää saa hintojen kanssa vielä laittaa.

-ap

Vierailija
7/8 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvikakku ja kuorruta keltaisella karamallivärillä värjätyllä vesi-tomusokerikuorrutteella. Koristeeksi pieniä pääsiäismunia, niitä ihan pikkiriikkisiä. Karjalanpiirakat kyllä menevät aina kaupaksi. Täällä maksaa 10kpl pussi 2-3 euroa myyjäisissä.

eihän se edes kata valmistuskuluja : )

Vierailija
8/8 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei periaatteessa edes saisi myydä myyjäisissä. Jos sellaisia on myynnissä valmistajalla täytyy olla hygieniapassi ja kylmäketju ei saa katketa : )

tämä siis on virallinen ohje, käytäntöä rikotaan aikalailla. Kaikkiin myyjäisiin pitäisi myös periaatteessa tehdä ilmoitus tilapäisestä elintarvikkeiden myynnistä. Tämän voi tehdä järjestävä taho kaikkien puolesta.

Yksi varma hitti myyjäisissä kuin myyjäisissä on mokkapalat ja nimenomaan kaikki kuivakakut. Hinnoittelussa meillä on ollut käytäntönä laittaa noin 4 eur voittoa (raaka-aineet +4 eur)