Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en vieläkään tajua tätä Hullujen Päivien hysteriää,i

Vierailija
06.04.2011 |

Meillä ei ole täällä edes sitä liikettä ja jos olisikin, en luotolla ostaisi. Ostamisen ilosta. Minulle riittää kirpparit eikä luottotiedot ylity.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et voi tietää mistä puhutaan.

Ostimme esim. akkulaturin 40 e. Oikea hinta 80 e.

Mistä kirpparilta löytyy sellainen? Ostimme käteisellä - emme luotolla.

Vierailija
2/5 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetistä ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut Päivät ja tuli kiire päästä ulos kun tajusin tilanteen; hullut naiset tappelee tavaroista kuin maailmanlopun edellä. Voi pyhä Sylvi!

Vierailija
4/5 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siitä olen samaa mieltä, että parempi kiertää ne kekkerit kaukaa. Suuri osa kamasta vaikuttaa olevan valmistajilta erikseen tilattua, vähän huonompaa laatua kuin tavallinen tuotanto. Ja ne alennukset, joku tuote saattaa olla vähän halvempi, mutta ei merkittävästi. Eikä ainakaan siinä tapauksessa, jos laskee paniikkishoppailevan lauman keskellä tungeksimiseen menevälle ajalle ja rasitukselle jonkun arvon.

Minä kierrän alet kaukaa. Laatu yleensä huonompaa tai jos myynnissä on edellisen kauden loput, tavallisimpia kokoja ja kivoimpia värejä ei yleensä ole jäljellä. Alessa myös tulee helposti ostettua enemmän kuin tarvitsee eli rahaa menee kuitenkin about sama määrä ja kulutus ihan turhaa.

Vierailija
5/5 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lystiä arjen harmauteen. Itselläni tätä tietysti lisää se että menen varta vasten Tampereelle junalla Hullareille, joten se on pieni irtiotto arjesta. Muuten ei tule Tampereella juuri käytyä.

Tällä kertaa en millään ehdi lähtemään, yleensä olen aina käynyt keväällä ja syksyllä.

Ai niin, en tosiaan osta velaksi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi