Mikä käsienpesuaine voisi olla sellainen, jota ostaisin hienohelmamiehelle, joka ei suostu
pesemään käsiään saippualla (meillä Sebamediä), koska se kuivattaa käsiä?? Oksettaa saastaiset kädet. Miehellä oma käsipyyhe, jonka vaihdan päivittäin. Kiitos!
Kommentit (14)
No ei vaan. Mulla itsellä on tosi kuiva ja herkkä iho mutta kädet on muuhun vartaloon nähden yllättävän hyvässä kunnossa, vaikka pesenkin niitä saippualla useita kymmeniä kertoja päivässä. Voiko iho jotenkin tottua jatkuvaa jynssäämiseen? Kovien pakkasten aikaan oli vähän kuivat kädet mutta nyt on taas oikein hyvät. Käsisaippuana Euro shopper -palasaippua, joka on parempi kuin Rexona kun ei mene niin löllöksi ahkerassa käytössä.
Kyllähän kädet kuivuvatkin, jos niitä kokoajan pestään saippualla. Mä pesen silloin, kun olen käynyt vessassa.
Vaihdatko muittenkin käsipyyhkeen päivittäin, vai vaan miehesi? Oletko ylihygieenikko?
hellävaraista. Ei tuoksu ruusunkukille, vain valmistusaineille, mutta sen hinnan saa maksaa siitä hellävaraisuudesta. Olen erittäin tyytyväinen käyttäjä, ennen kädet olivat aina rutikuivat ja sormenpäät halkeilivat.
Ei ole minusta paljon vaadittu? Tuo LV voisi olla hyvä, taitaa se meidän palasaippuakin (jota mies aamuisin käyttää) olla LV.
En vaihda lasten ja minun pyyhkeitä niin usein. Kotosalla, kun ollaan, pestään kädet usein vaan vedellä.
ap
Että minusta on aivan kohtuullista vaatia, että pesee kunnolla, kun tulee ulkoa...
ap
käyttämään käsidesiä pesun sijaan kuivaihoisen poikani kohdalla.
voidesaippua ei kuivata.
Meidän kuivaihoiselle perheenjäsenelle määrättiin voidepesu, siis Aqualan L -voiteella käsienpesu. Se sitten äärimmäisess tapauksessa. Ja käsidesillä bakteerien poisto.
Ja mies harvemmin pesee käsiään, kun on käynyt vessassa.
Minä en ole koskaan oikein ymmärtänyt ihmisiä, jotka kastelevat kätensä mutta eivät sitten kuitenkaan pese niitä. Ei pelkällä vedellä kuitenkaan tule puhtaaksi, mutta kasteleminen jo kuivattaa ihoa.
Kuulostaa siltä, että miehesi on lapsellinen eikä vain periaatteesta halua "totella" sinua. Ei todellakaan ole kohtuuton pyyntö, että kädet pestään vähintäänkin silloin kun tullaan ulkoa. Jos pesu kuivattaa, sitten käytetään käsivoidetta. Yksinkertaista.
Käykää yhdessä apteekissa ja kysykää sieltä neuvoa mitkä olisivat hyvät saippua ja voide. Ehkä miehesikin uskoo paremmin, kun joku "asiantuntija" hänelle suosittelee tuotteita.
ikilikaiset kätensä vaan vedellä. Käy aamuisin suihkussa, jolloin pesee kainalonsa ja jalkansa (?) saippuapalalla, joku apteekin saippua.