hulluilla päivillä..
te jotka jo olette käyneet niin huomasitteko minkä värisiä ticket to heavenin pukuja oli myynnissä???
Kommentit (39)
mihin aikaan Tapiolasta hait kokoa 92, oli ainakin aamupäivällä, kun semmoisen satuin käteeni ottamaan (ruskean) 74 etsiessäni
läjäpäin ruskeaa,vihreää,pinkkiä,tähteä ja palloa,ja kaikkea kokoa,olin ihan ihmeissään!
läjäpäin ruskeaa,vihreää,pinkkiä,tähteä ja palloa,ja kaikkea kokoa,olin ihan ihmeissään!
paikalle hamstraamaan? Onko Ticket nyt out?
HP ticketien vesipilari oli 5000 ja hengittävyys 5000. Normaalin ticketin välikausipuvun hengittävyys ja vesipilari 8000. Eli kummatkin huonommat HP vaatteissa.
Jumbossa vielä nyt illalla tangot notkui niitä pukuja, ei kukaan niitä katsellut. Itse en tarvi, on jo puvut. kerran olen ostanut hp-puvun ja en tiedä oliko sattumaa mutta meni melkein saman tien toinen lahje rikki, tarttui johonkin oksaan ja repesi. Ei pitäisi noin helposti mennä rikki mielestäni. Viime syksynä ostin jjstä ihan normihintaisen fleecevuorellisen ja sen materiaali on ainakin kestävämpää vaikka on myös sellaista "liukasta".
Normaalin ticketin välikausipuvun hengittävyys ja vesipilari 8000.
Eli tarkoitatko nyt "normaalia ticketin välikausipukua" vai normaalia ticketin plain rainia? Nekin ovat kaksi eri asiaa.
paikalle hamstraamaan? Onko Ticket nyt out?
Mikä niissä on kun ei kelpaa?
HP ticketien vesipilari oli 5000 ja hengittävyys 5000. Normaalin ticketin välikausipuvun hengittävyys ja vesipilari 8000. Eli kummatkin huonommat HP vaatteissa.
Paskapuhetta. Kaikilla plain raineilla on sama 5000. Kato vaikka niitten omasta nettikaupasta. Älä vertaa eri tuotteeseen!
Meillä oli viime vuonna fleecetön hulluilta ja fleecellinen jesperistä. Hulluilta ostettua on käytetty enemmänkin, mutta Jesperistä ostettu on rikki vaikka ja mistä...
En tarkemmin katsonut, ohi mennessä näin.
oli vihreätä ja ruskeata mut ei tungoksesta päätellen oo enää jäljellä:(
kuhinaa Ticket rekkien lähellä.
Itsekin näin vain kuviollisia sekä ruskeita ja vihreitä pukuja. En tiedä oliko sitten jotain tyttövärisiä vielä lisäksi.
Itse otin yhden kuviollisen, vaikka ruskea löytyykin jo ja on tarkoitus sitä pitää nyt kesällä.
Tarjouksessa ollut välillä n 40e, ja nyt samaa luokka hulluilla päivillä.
Ei kovin suuri ale, ja en tykkää siitä, kun kaikki tunnistaa sieltä ostetuksi ;) noloa, tiedän.
No eihän tuo nyt kummoinen alennus ole, että kannattaa lähteä Stokkalle kuhisemaan...
hullareiden 39/44e on aika hyvä hinta siitä puvusta! Kivoja olivat!
Katsoin että vesipilarikin vain 5000. Eikös normaaleissa ticketin vaatteissa ole ainakin se 8000, ellei jopa 10000.
hullareiden 39/44e on aika hyvä hinta siitä puvusta! Kivoja olivat!
Oikea hinta on kylläkin 65€.
http://www.sisukas.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=flyp…
Siis Hulluilla Päivillä myytävät? Ainakin aiempina vuosina ovat olleet. Eivät ole siis vastaavia kuin tavalliset, esim. Sisukkaassa myytävät. Niissä on fleecellinen vuori.
limenvihreitä ja ruskeita. sinisäv. tähtikuvioisia & pinkkiä pallokuviolla. kauppaan jäi, jotenkin jo niin nähty. jumbossa ainakin vielä vaikka kuinka paljon asuja.
mikä on vesipilariarvo, ja kauan kestää, ja onko samaa laatua kuin ticketit yleensä, ja onko naapurin Jessicalla sama asu päällä jne jne??
Miten täällä Suomessa otetaan niin pirun vakavasti nämä V-Ä-L-I-K-A-U-S-I-vaatteet?
Ostakaa tai älkää ostako prkl,- niin naurettavaa tehdä tällaisestakin asiasta taas ongelma.