Nyt vituttaaaaa, saamarin huoltomiehet. ov
Sori, yleensä en kiroile, mutta nyt ihan oikeasti vituttaa ja rankasti!
Meidän kämpän vessa on vuotanut nyt kaksi kuukautta. Ja ollaan soitettu huoltomiehille joka viikko.
Tulos;
5 lupausta, että tullaan huomenna (mitä ei ole koskaan tapahtunut).
3 käyntiä, joissa äijä on todennut vessan vedettyään, ettei hän osaa tehdä mitään, mutta kyllähän tämä joo vuotaa (ai vuotaa vai, enpäs ole huomannut? Mähän sanoin puhelimessa, että tiiviste vuotaa!) ja joka helkkarin kerta asialla on ollut sama mies. Ja hän on luvannut ilmoittaa asiasta yhdelle miehelle, joka osaa vaihtaa tuon tiivisteen.
Mutta koskaan kukaan ei ole tullut!
Noh, soitin taas eilen ja tänään sitten taas tuo sama mies lampsi sisälle, veti vessan ja tokaisi, että juu, vuotaa, vuotaa.
Ja multa paloi ihan totaallisesti käämit ja sanoin, että voin mä soittaa putkimiehelle, kun se on noin vitun vaikeeta, mutta laskun saatte sitten te! Ei meillä ole varaa maksaa yhtää ylimääräistä tällä hetkellä ja ei noi putkimiehet mitään halpoja ole! Ja tämä asia kuuluu huoltofirmalle! Ja mä en enää odota "huomiseen".
Kommentit (9)
ja vav:n asuntoa tai vvo:n =D Soita sille isännöitsijälle, se tehoo ainakin meillä jos ei oo manner =DDDDDDD
Sun pitäis kyetä itsekin se vaihtamaan.Ei tosiaan kande maksaa putkimiehelle joka laskuttaa vähintään tunnin työstä+ osat kun tiiviste maksaa pari euroa maksimissaan ja osaat sen itekin.
Tuossa siis vuotaa se pöntön vesisäiliön tiiviste. Ensin tuo vuoti ainoastaan vedettäessä, nyt se tiputtelee koko ajan lattialle.
Netistä kyllä löysin ohjeet siihen miten tuo vaihdetaan, mutta en uskalla yrittää itse, hajoaa vielä koko pönttö.
Ja ei, ei asuta Vantaalla, kaakossa asutaan. Mä en tajua, että miten tuolla voi olla noin hiton idiootteja huoltomiehiä. Kyllä mäkin voisin mennä tonne töihin -> mennä ihmisten koteihin ja vetää vessan ja todeta saman minkä asukaskin.
Ja olen soittanut tuohon päivystys numeroon, sieltä on tullut tuo mies ja jos on soittanut meidän talon "omalle" huoltomiehelle, vastaus on tuo huomenna.
Mies ei sanonut tuohon mitään vaan vastaus oli taas, ylläri ylläri, "Pekka" tulee korjaamaan sen, kun ehtii.
Kyllä se olisi hitto tässä ajassa ehtinyt tulla korjaamaan sen jo viiskytä kertaa, ei sillä nyt voi olla noin kiire! Kun kuitenkin tossa ei mene niin hirveän kauan. Vai onko tuolla todellakin vaan yksi mies, joka osaa vaihtaa tiivisteen?
ap
Ismo ja Helena alkavat juonitella ja kaatelevat ämpäreitä nurin rappukäytävään ja eteiseesi samalla kun Seppo korjaa pyttysi ja antaa pari reipasta elämänohjetta kaupan päälle.
Ismo ja Helena alkavat juonitella ja kaatelevat ämpäreitä nurin rappukäytävään ja eteiseesi samalla kun Seppo korjaa pyttysi ja antaa pari reipasta elämänohjetta kaupan päälle.
Täytyy soittaa tolle isännöitsijälle, jospa se auttaisi.
ap
ja kerro mitä on käynyt. JOhon tuo maksaa talonyhtiölle paljon. vetta valuu hukkaan...
asiat eivät huoltomiesten kanssa suju, niin silloin ehdottomasti soitto isännöitsijälle. Kerrot kuinka kauvan olet odottanut, eli milloin olet ensimmäisen kerran soittanut, ja kun asiat eivät hoidu kuntoon. Sanot, että nyt on toimittava tai otat yhteyttä firmassa olevan isännöitsijän esimieheen.
ja meidän naapuri. Se olis just tollanen et se soittelee kymmenen kertaa eikä siltikään saa asoita rullamaan.
ja meidän naapuri. Se olis just tollanen et se soittelee kymmenen kertaa eikä siltikään saa asoita rullamaan.
taidoilla Espoo ei ole kaakossa :D
Ja mitä tässä voi muuta tehdä? Olen soitellut perään jne. Ei se ole mun vika, jos meillä on noin vittumaiset huoltomiehet, joilla on peukalo keskellä kämmentä.
ap
Sun pitäis kyetä itsekin se vaihtamaan.Ei tosiaan kande maksaa putkimiehelle joka laskuttaa vähintään tunnin työstä+ osat kun tiiviste maksaa pari euroa maksimissaan ja osaat sen itekin.