olen rasisti,ja siksi äänestän Timo Soinia.
koen,että nyt menee ääni oikeaan paikkaan.Suomalaisuuden puolesta.
Kommentit (26)
myös sitä,että joku kaunis päivä menetät itsemäärämisoikeutesi omaankehoosi?
Soini on katolinen..
kyllä katolilaisuus on niin pieni murunen täällä kristittyjen maassa.
ja jos siihen joudutaan,AINA sen abortin saa jossain muussa maassa pyörähtämällä. ja ehkä se sitten opettaa myös nuoria ja muita pitämään ne jalat ristissä,eikä nussimaan valtoimenaan ympäriinsä....
ap
ap
Soini on katolinen..kyllä katolilaisuus on niin pieni murunen täällä kristittyjen maassa.
ja jos siihen joudutaan,AINA sen abortin saa jossain muussa maassa pyörähtämällä. ja ehkä se sitten opettaa myös nuoria ja muita pitämään ne jalat ristissä,eikä nussimaan valtoimenaan ympäriinsä....
ap
ap
ainoa ryhmä, joka tarvitsee aborttia? Monesti monet vähävaraiset ihmiset tarvitsevat sitä, ja heille onkin todi yksinkertaista käydä ulkomailla pyörähtämässä ja hankkimassa maksullinen abortti.
Mikä logiikka!
miten suhtaudut muihin vähemmistöihin esim. homoihin ja jehovan todistajiin, vammaisiin?
Soini on katolinen..kyllä katolilaisuus on niin pieni murunen täällä kristittyjen maassa.
ap
ap
ainoa ryhmä, joka tarvitsee aborttia? Monesti monet vähävaraiset ihmiset tarvitsevat sitä, ja heille onkin todi yksinkertaista käydä ulkomailla pyörähtämässä ja hankkimassa maksullinen abortti.
Mikä logiikka!
miten suhtaudut muihin vähemmistöihin esim. homoihin ja jehovan todistajiin, vammaisiin?
-ap
Ännesi menee miehelle joka ei kannata palkkatasa-arvoa miesten ja naisten välillä, minimipalkkaa, heikossa asemassa olevien naisten auttamistä eikä lisääntymisterveyteen liittyviä oikeuksia, esim. ehkäisyvälineiden saatavuutta. Että tällainen köyhien ja sorrettujen puolustaja.
ap
ap
Mikä logiikka!
nuoret JA MUUT.etkö osaa lukea?
siitä, että nussitaan valtoimenaan ympäriinsä? Minun ainoa tuttuni, jonka tiedän tehneen abortin, on perheellinen, avioliitossa oleva nainen, jolla kierukka petti. Nussiko hän valtoimenaan?
joka haluaisi sijoittaa työttömät maahanmuuttajat pois pääkaupunkiseudulta, syrjäseuduille.
kielteisesti. -ap
Tynnyrissä kasvaneisuus paistaa kauas.
kielteisesti. -ap
-ap
hyvä,hyvä.
osaamattomuus yleistäkin rasistien piirissä, vai kannustaako ap nyt itseään?
kielteisesti. -ap
hyväksytkö sinä itse kaikki/kaiken?.....epäilen.
-ap
Mä hyväksyn semmoiset ihmiset, jotka ovat toisenlaisia kuin itse olen, miksen hyväksyisi? Eivät he uhkaa mua.
Sen sijaan mun on vaikea hyväksyä semmoisia, jotka tuomitsevat toiset tai haluavat vahingoittaa toisia.
kielteisesti. -ap
hyväksytkö sinä itse kaikki/kaiken?.....epäilen.
-apMä hyväksyn semmoiset ihmiset, jotka ovat toisenlaisia kuin itse olen, miksen hyväksyisi? Eivät he uhkaa mua.
Sen sijaan mun on vaikea hyväksyä semmoisia, jotka tuomitsevat toiset tai haluavat vahingoittaa toisia.
juuri esim. homot.maailmaan ei ole luotu sen takia,että samaa sukupuolta olevat hinkkaavat toisiaan.sairasta.en kuitenkaan "tahdo heille pahaa",olkoot,mutta en vaan suvaitse sitä.tuomitsen,en vahingoita.
en myöskään hyväksy sitä,että tänne virtaa esim.somaleja hyväksikäyttämään Suomen sosiaaliturvaa ja asumaan ja elämään ilmaiseksi.
ensin oman maan asunnottomat ja puliukot lämpimään tuolta ulkoa,ennenkuin mamuja aletaan paapoa ja syytämään niille rahaa. nyt lähden töihin.
ap
niitä puliukot asuivat ulkona jo kauan ennenkuin somalit tähän maahan tulivat ja he ovat ITSE valinneet osansa, eivätkä he tarvitse mitään paapomista.
Pakolaiset hakevat turvaa ja on inhimillinen velvollisuus auttaa sellaisia jotka ovat hengenvaarassa.
Pitäiskö nyt tehdä aaltoja sulle ja ablodeerata oikeen kybällä vai mitä sä oot vailla?
Mitä vittuuu sua ei siin tapaukses lasketa ihmiseks ja varsinki ku tuut ilmottelee sitä kaikille en oo ite ku puoliks ulkomaalane mu joka tapaukses mä oikeesti hakkaisin sut jos olisit mun feissin edess muista aina et oot kelvoton LUUSERI !!! oikee kunno huoranpenikka
Soini on katolinen..