rfsu haamu?
tein eilen rfsu:n testin unohdin katsoa tuloksen n.20min kuluttua menin katsomaan ja testissä oli vaaleanpnainen haalea viiva, pysyi kuivumisen jälkeenkin. Onko muille tuollainen selkeästi kuitenkin vaal pun. viiva ollu nega, etenkin jos tullut sen 5min jälkeen?
Toinen oli sit myös pakko tehdä ja siihen tuli n.10min jälkeen huonompi viiva, josta en niin pysty sanomaan onko punaista vai ei. Virtsa rakossa vähemmän aikaa ja ehkä n.4dl juonut.
Olikohan ihan merkityksetön testi? Menkat tulivat viikon loppuna, tosin vain tuhrua. Ja on ihme vatsan väänteitä ollut n. 1viikon ja limaa tullut menkkojen jälkeen. Mutta nuo saattavat johtua mistä vain!
Kommentit (7)
onko muilla kokemuksia? Toiveet vaan heräsivät 4vuoden odottelun jälkeen:)
itse tein aikanaan, ja näyttää plussaa helposti testi-ajan jälkeen. itselläni näytti kaksi kertaa. Ei tullut siis testi-ajalla, vaan sen jälkeen, just tyyliin 30 min sen jälkeen.
Ja raskaana en ollut...
Ja olen kuullut muutamalta muultakin että näyttää näitä "roskishaamuja" todella herkästi.
Mutta kannattaa tehdä oikeasti kunnollisella apteekin testillä.
Toivotaan että sinun tapauksessasi ne olis niitä oikeita kuitenkin :D
olen testannut RFSU:lla sekä positiivisen että negatiivisin. ei voi erehtyä. alkuun viiva tosin oli erittäin huomaamaton, oletin olevan nega. ihan huvikseen testasin muutamaa päivää myöhemmin, sillon tulos oli hyvin selkeä kontrolliviivan paksuinen vaalea punainen viiva. toki en sitäkään halunnut uskoa vaan tein digitaalisen testin, se näytti että olen raskaana vaikka siinä vaiheessa kuukautistenkaan ei olisi vielä pitäny alkaa eli olisi hyvin voinut olla nega. kyllä ite luotan ainakin RFSU:hun. värillinen, haaleakin viiva on aina PLUSSAA!
ei ole plussa. itse sain apteekin omalla kaksi selkeää punaista viivaa ja pian sen jälkeen otettu hormonikoe osoitti askausarvoksi 2 eli ei mitään. eli edes 2 punaista viivaa ei välttämättä merkitse raskautta. Testaa parin päivän päästä uudelleen.
itse tekisin muutaman päivän päästä uuden testin