Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen luonnollinen, rento olo

Vierailija
05.04.2011 |

Mies tapaa neiti x:n baarissa. Miehellä on neidin kanssa luonnollinen ja rento olo, he tapaava uudestaan baarissa ja tilanne on sama. Mies tapaa naista useita kertoja baarissa ja tilanne on aina sama. Oletetaan, että hän pitää yhteyttä x:n kanssa yhteyttä myös muuten: soittee, viestittelee, mesetää. He tapaavat kaupungilla ja hänellä on neidin kanssa edelleen luonnollinen ja rento olo. Kuukausien päästä neiti menee miehen luokse. Miehellä onkin sitten luonnoton ja vaivaantunut olo neidin seurassa, miksi? Johtuuko se kiinnostuksen puutteesta, jännityksestä vai mistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neiti on narsku, siitä johtuu luonnoton ja vaivaantunut olotila toisella osapuolella.

Vierailija
2/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neiti näytti kauniilta, mutta muualla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten pitäisi sille vanhalle hoidolle kertoa että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
4/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei voi olla kyse, koska tässä tapauksessa molemmat ovat olleet baarissa selvinpäin (maks. 2 kaljaa ja niistä tuskin humaltuu niin paljon, että toinen alkaisi näyttämään paremmalta kuin mitä muuten on)

Vierailija
5/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun itse menen kyläilemään, niin minulla on rento olo. En stressaa silloin siisteydestä, tarjoiluista tms.

Mutta kun meille tulee vieraita, niin silloin olen paljon jännittyneempi, koska haluaisin olla ns. hyvä emäntä vierailleni.

Uskoisin, että miehellä on jännittynyt olo sen juuri em. asian vuoksi!

Vierailija
6/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on ajatellut tyttöä vain kaveri melessä? Ajattelee siis, että on hyvätyyppi jne ja huomaakin, että tyttö onkin kiinnostunut, ja menee vaivaantuneeksi, kun itse ei ole. On aika intiimiä mennä kylään toisen luo, ja siksi ilmapiiri ei ole enää niin hyvä. Kannattaa vain tapailla miestä, niin asia selviää, onko kyseessä jännitys vai kaveruus.

Vierailija
7/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi tunteeni varsin hyvin ennen vierailuani. Mies myös väitti, että on itse kiinnostunut. Hänen luonnaan mies halusi neidit lähelle, pitää kainalossa, suukotella, halia, harrastaa seksiä, mutta kuitenkin mies kertoo jälkikäteen, että hänen olonsa hänen luonnoaan ei ollut luonnollinen, mutta hänen olonsa muualla neidin kanssa oli luonnollinen.