Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheeton lasku peruuttamattomasta lääkäriajasta - miten toimia?

Vierailija
05.04.2011 |

Viikkoa ennen hammaslääkäriaikaa sain käsinkirjoitetun lapun postissa, jossa sanottiin että aika on peruttu, ja minun täytyy varata uusi aika. En varannut uutta aikaa, ja nyt sain laskun peruuttamattomasta ajasta. Ilmoituslappu ei ole enää tallessa, mut korpeaa maksaa yli kolmekymppiä ajasta, jonka HE ovat peruneet. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Miten mä todistan heille että maksu on aiheeton?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskettiin niin tehdä, niin entinen aika ei nollaantunut. Maksa pois.

Vierailija
2/6 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun olisi pitänyt soittaa ja sanoa, että aikani on peruttu, haluan perua perutun ajan? Tää on mulle ihan uusi juttu sitten...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä hammaslääkäri asemalla ja tuollaisia mokia voi sattua :)

Soitat vaan sinne ja kerrot mitä on tapahtunut.

Ei sinun laskua varmastikkaan tarvitse maksaa!

Vierailija
4/6 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ehkä tässä on vaan ihan inhimillinen virhe. Mä vaan reagoin tähän niin voimakkaasti koska olin tosi kiukkuinen kun se aika peruttiin - kyse raskausajan hammashoidosta jonka varasin kuukausia sitten, ja nyt en tosiaan raskausaikana sitten päässyt hammaslääkäriin ollenkaan (laskettuun aikaan enää muutama päivä). Ja sitten tulee vielä lasku perään.

No niin, pitää soittaa sinne ja selittää asia ja yrittää rauhoittua etten ole kaiken lisäksi vielä yksi **maisista asiakkaistakin. ;)

Vierailija
5/6 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttura vauhkoontuu ja rymistää AV-palstalle mylvimään sen sijaan, että soittaisi hammaslääkärin ajanvaraukseen ja selittäisi asiansa. Voi jeesus!

Vierailija
6/6 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minun olisi pitänyt soittaa ja sanoa, että aikani on peruttu, haluan perua perutun ajan? Tää on mulle ihan uusi juttu sitten.."

ihana :D :D