Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa: "mä ostan sut talosta ulos"

Vierailija
05.04.2011 |

Näin on mies mulle sanonut. Eli mitä se tarkoittaa? Talon arvo n 280 000 euroa, siitä yhteistä velkaa vielä 120 000.

Mites noi velkaosuudet? Eli suomeksi, kuinka paljon saan, jos suostun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sut pois 80000€lla. Ja sillä, kumpi on maksanut ja kuinka paljon voi olla joku poikkeavaan liittyvä asianhaara.

Vierailija
2/8 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ottaaa omiin nimiinsä koko jäljellä oleva velka. Talo tulisi pelkästään miehen nimiin.

Tosin jos olette eroamassa, niin tietenkin asiaan vaikuttaa myös se, mitä muuta omistatte (jos olette naimisissa ja teillä ei ole avioehtoa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole avioehtoa, eikä muuta omaisuutta. Mut ei mies pärjää, sille siis jäis 200 000 e velkaa? Se ei oo varmaan ajatellut asiaa. Tai sit mä olen vaan vähän tyhmä :-)

Vierailija
4/8 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat 140000-60000 eli 80000 ja miehesi ottaa sit kaikki velat maksettavakseen.

Vierailija
5/8 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melba vastasit ihan eri tavalla kuin noi ylemmät. Tosta mies ei ainakaan selviä. Täytyy keksiä joku toinen ratkaisu.

Vierailija
6/8 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en osaa ees lukea enää. Siis kaikki sanoin 80 000 e.

Vierailija
7/8 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies maksaa sulle tuosta arviosta tai hyvin lähelle tuosta arviosta puolet = puolet talon markkina-arvosta. Eli sen 140 000 euroa ainakin pitäisi sun saada, jos siis tuo arvio asiallinen.

On miehes asia mistä rahat hankkii. Sä voit sitten maksaa oman osuutes lainasta pois ja tehdä lopuilla rahoilla mitä mieles tekee.

Äläkä todellakaan suostu mihinkään muuhun.

Vierailija
8/8 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tästä vierestä myytiin tismalleen samanlainen ja samanikäinen tuohon hintaan ihan äsken.

Kyll mä ajattelen miestä, koska ajattelen yhteisiä lapsia.

Ihanaa, että täällä on sellaista osaamista, mitä ei itellä oo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan