Millainen tyttö on...
Kommentit (10)
Mulle Siiri-nimisestä tytöstä tulee mieleen hiljainen ja ehkä hieman ujo tyttö. Siiri kuuluu sarjaan Anni,Jenni,Veera,Liina,Milja yms Temperamenttiselle tytölle mielestäni nimi on liian pehmeä. Esim.Peppi on hyvätemperamenttiselle
on kiltti, iloinen, vaalea, ujohko, ei saa itkupotkuraivareita eikä ole hetimullekaikkitänne-tyyppiä.
mököttämiseen taipuvainen, vähän homssuisen oloinen viisivuotias/eskarilainen. Kouluikäisenä yrittää pomottaa muita, muttei koskaan ole mikään luokan ykköstyttö.
Ihme ulvoja, tavaroiden repijä ja hampaita näyttävä piski.
ujo, vähän vakavakin tyttö. Haluaa tehdä oikein, ei kapinoi. Ei vaalea vaan ristiverinen, ponnaripäinen ehkä. Hänestä ei tule teininä pissis vaan käy viulutunnilla tms. Kunnon perhetyttö.
EHkä mulle tulee eniten mieleen Justiina eli Siiri Angerkoski, tomera komentaja =)
Monesti vakava, temperamenttinen muttei räiskäntelevä, vaatii paljon itseltään ja keskittyy itselleen tärkeisiin asioihin, ehkä taiteeseen. Ulkonäkö: tummat hiukset lapsena ponnarilla tai letillä, vanhempana nutturalla.
Sen sijaan vastaan, että J-nimisiä lapsia on paljon minun ikäluokani lapsissa.
Itselleni tulee Siiristä mieleen sellainen vähän tosikkomainen ja rikkiviisas ala-asteikäinen, jolla on hassut saparot ja topakka olemus. Ei halua jakaa lelujaan muiden kanssa, mutta muiden lelut on pakko saada.
pulska, 'sokeritautinen' täti joka oli mukava ja lempeä mutta josta en oikein koskaan päässyt selvyyteen, pienenä mietin aina onko se mies vai nainen (vaari ei ollut elossa enää).