Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en enää jaksaa pitää kulissia pystyssä :(

Vierailija
04.04.2011 |

Päällisin puolin kaikki näyttää olevan hyvin. On mies, lapsi, koti, työpaikka, ystäviä jne.

Mun sisällä on valtava möykky: mä en osaa elää tätä elämääni! Mun on todella paha olla. Usein ajattelen sitä, kuinka haluaisin olla kuollut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mun tilanne oli toi puoli vuotta sitten, itkin yksin salaa vessassa iltaisin pahaa oloa. Hommasin itseni vielä suhteeseen mun ystävän miehen kanssa. Olin ihan hukassa.

Nyt mun mies on kyllästynyt mun pyristelyyn ja ero on tulossa jollain aika välillä. Pahalta tuntuu edelleen.

Vierailija
2/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "helpotan" pahaa oloani syömällä, shoppailemalla ja särkylääkkeillä, lopputulos on entistä pahempi olo.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasit saman keskustelun kaksplussalla: teetkö jotain vertailevaa tutkimusta?

Vierailija
4/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasit saman keskustelun kaksplussalla: teetkö jotain vertailevaa tutkimusta?

No en. Kunhan vaan yritän jotain kontaktia ulkomaailmaan saada :(

Vierailija
5/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamalla (oon jo liian laiha muutenkin), juomalla liikaa alkoholia ja shoppailemalla.

Syömättömyydestä tulee hallinnan tunne, että ikään kuin mulla olis tää kaikki hanskassa.

Mitä pahempi olo, sitä enemmän shoppaan ja vähemmän syön. Ja juon liikaa. Mun tempauksista tyhmin oli toi suhde mun ystävän miehen kanssa, onneksi se loppui ja ei jääty kiinni. En oikein tajua,mitä sen tyypin päässä liikkui, ite olin niin sekava syksyllä, että sellainen huomio sai mut tuntemaan, että elän. En suosittele.

Mutta ap, sun tilanne on sellainen, että sen on pakko edetä. Niin munkin on. Mä en tiedä, onko nyt pahempi vai parempi kuin puoli vuotta sitten, mut sentään jotain tapahtuu.

Onko sulla ketään ystävää, kelle voit puhua?

2

Vierailija
6/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap, sun tilanne on sellainen, että sen on pakko edetä. Niin munkin on. Mä en tiedä, onko nyt pahempi vai parempi kuin puoli vuotta sitten, mut sentään jotain tapahtuu.

Onko sulla ketään ystävää, kelle voit puhua?

2

Kiitos kun kerrot omasta tilanteestasi. Ei ole kivaa että muillakin on kurjaa, mutta ei ole ihan niin yksinäinen olo.

Mulla on ystäviä, mutta vedän lähes kaikille roolia, jonka mukaan olen aina iloinen ja positiivinen. En halua vaivata TAAS ongelmillani. Kun tuntuu että mun elämä on yhtä ongelmavyyhtiä :/

Vierailija
7/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoverita löytyy, minullakin on paha olo:( Mies on jatkuvasti pahalla päällä ja jättää raha-asioita hoitamatta, eikä ymmärrä, miksi itken. Tunnen itseni niin voimattomaksi, koska hän ei ymmärrä. Olen puhunut ja huutanut, itkenyt ja raivonnut ja mikään ei tunnu auttavan.

Vierailija
8/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin, että en pysty elämään ja olemaan, ellen avaudu jollekin ihan oikeelle ihmiselle. Mulla on nyt aika monta hyvää tyttökaveria, jotka tietävät, mitä mulle kuuluu.

Sit kun joku sun ystävä tietää, sä voit olla puhumatta koko asiasta, mutta ihan se tieto, että joku tarjoaa nessun, on tärkeä.

2.

Vierailija
9/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etteivät lapseni ole mieheni lapsia. Mieheni haluaa lasta, mutta en hänen kanssaan sitä halua... Hän on toivonut jo kymmenen vuotta yhteistä lasta, mutta sitä ei tule.

Sisäinen tyhjyyteni on valtava. Yritän kompensoida sitä panostamalla ulkonäkööni ja saan hetkittäistä suurta tyydytystä muiden miesten ihailusta. Olen rikkonut yhden parisuhteen tietoisesti, sillä halusin niin kipeästi huomiota ja ihailua ja rikottuani liiton pyöritin miestä useita vuosia enemmän tai vähemmän salassa puolisoltani. Olen sairas. Tämä ei muutu koskaan. Pettäminen ja huomionkaipuu ovat osa sairauttani. Tiedän tämän, silti jatkan sitä, aina vaan uusien miesten valloittamista.

Vierailija
10/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Paitsi etteivät lapseni ole mieheni lapsia. Mieheni haluaa lasta, mutta en hänen kanssaan sitä halua... Hän on toivonut jo kymmenen vuotta yhteistä lasta, mutta sitä ei tule.

Sisäinen tyhjyyteni on valtava. Yritän kompensoida sitä panostamalla ulkonäkööni ja saan hetkittäistä suurta tyydytystä muiden miesten ihailusta. Olen rikkonut yhden parisuhteen tietoisesti, sillä halusin niin kipeästi huomiota ja ihailua ja rikottuani liiton pyöritin miestä useita vuosia enemmän tai vähemmän salassa puolisoltani. Olen sairas. Tämä ei muutu koskaan. Pettäminen ja huomionkaipuu ovat osa sairauttani. Tiedän tämän, silti jatkan sitä, aina vaan uusien miesten valloittamista.

Tuttua juttua tuokin! :/ Mulla oli joskus tuo miesten huomion ja ihailun kaipuun vaihe aika pitkäänkin, mutta siitä olen ihme kyllä oppinut pois. Tilalle on kyllä tullut sitten muita huonoja tapoja :/

Vierailija
11/11 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etteivät lapseni ole mieheni lapsia. Mieheni haluaa lasta, mutta en hänen kanssaan sitä halua... Hän on toivonut jo kymmenen vuotta yhteistä lasta, mutta sitä ei tule. Sisäinen tyhjyyteni on valtava. Yritän kompensoida sitä panostamalla ulkonäkööni ja saan hetkittäistä suurta tyydytystä muiden miesten ihailusta. Olen rikkonut yhden parisuhteen tietoisesti, sillä halusin niin kipeästi huomiota ja ihailua ja rikottuani liiton pyöritin miestä useita vuosia enemmän tai vähemmän salassa puolisoltani. Olen sairas. Tämä ei muutu koskaan. Pettäminen ja huomionkaipuu ovat osa sairauttani. Tiedän tämän, silti jatkan sitä, aina vaan uusien miesten valloittamista.

Eipä käy kateeksi ja lapsesi säälittävät.