Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en sitten millään sopeudu tähän kesäikaan siirtymiseen

Vierailija
27.03.2011 |

stressiä aiheuttaa tämmöinen. Sisäinen kelloni on vielä tuntia jäljessä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin aikatauluttomia, että ei tunnu missään. Eli siis heräilin aamupäivällä kun normaalisti herään klo 6. Tänään olen löhöillyt lähinnä, eli ajantaju on kadonnut jo tunteja sitten. Huomenna ei enää tunnu missään, koska ainahan maanantaiaamuna on vaikea herätä.

Vierailija
2/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä selviät silloin aikaerosta? Eihän tämä sen kummepaa ole. Päin vastoin jopa paljon helpompaa, kun viikon tai kahden päästä ei taas käännetä kelloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä selviät silloin aikaerosta? Eihän tämä sen kummepaa ole. Päin vastoin jopa paljon helpompaa, kun viikon tai kahden päästä ei taas käännetä kelloja.

oli tosi rankka matka

ap

Vierailija
4/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kaukomatkoista jet lagia. Ehkäpä vuosien kokemus epäsäännöllisestä vuorotyöstä vaikuttaa, eli elimistö ei ole tottunutkaan turhan säännölliseen elämään.

Vierailija
5/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nyt eniten se että normaalisti alkais oleen jo lasten iltatoimien aika, mutta nyt pitäis saada vielä tunti kulumaan.

Vierailija
6/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa ½h ja käyvät yöunille.

Mua ärsyttää nyt eniten se että normaalisti alkais oleen jo lasten iltatoimien aika, mutta nyt pitäis saada vielä tunti kulumaan.

Vierailija
7/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että miten YHDEN tunnin puuttuminen voi vaikuttaa kenenkään elämään mitenkään?

Vierailija
8/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ekaluokkalaisella mesis kyllä pyörimiseksi.

Vierailija
9/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtymällä nyt pysyvästi kesäaikaan. V*tuttaa tää turhanpäiväinen kellojen vekslaaminen!

Vierailija
10/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talviaika voitas lopettaa ja pysyä kesäajassa vuodet läpeensä

Vierailija
11/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että miten YHDEN tunnin puuttuminen voi vaikuttaa kenenkään elämään mitenkään?

Vuosia vuorotyötä tehneenä en voi kuin ihmetellä.

Vierailija
12/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kelloja "jatkuvasti" olla siirtelemäässä.. :D Ei auta muu kuin muuttaa venäjälle niin ei tarvi kelloja siirrellä :D

Vierailija
13/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellojahan siirrettiin eteenpäin...

Vierailija
14/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäaikaan on just nää jotka jatkaa sitä elämistä kellojen siirtämisen jälkeen viikko tolkulla vanhassa ajassa. Eli verrataan koko ajan että mitö kello olis jos ei olis siirretty kelloja

Niinkuin tää joka antaa nyt lasten valvoa kauemmin kun kelloja siirrettiin eteenpäin jota en ees tajua.

Elä kuule ihan sitä aikaa mikä kellossa on nyt, helpompaa koko perheelle.

Vierailija
15/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ennen olivat unessa kahdeksalta, jäi mulle pari tuntia illasta, mutta nyt täyttyy kärvistellä yhdeksään.

Vierailija
16/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäaikaan on just nää jotka jatkaa sitä elämistä kellojen siirtämisen jälkeen viikko tolkulla vanhassa ajassa. Eli verrataan koko ajan että mitö kello olis jos ei olis siirretty kelloja Niinkuin tää joka antaa nyt lasten valvoa kauemmin kun kelloja siirrettiin eteenpäin jota en ees tajua. Elä kuule ihan sitä aikaa mikä kellossa on nyt, helpompaa koko perheelle.

josta nukahtaa, mutta meillä ne nukahtaa kun on väsyneitä.

Vierailija
17/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäaikaan on just nää jotka jatkaa sitä elämistä kellojen siirtämisen jälkeen viikko tolkulla vanhassa ajassa. Eli verrataan koko ajan että mitö kello olis jos ei olis siirretty kelloja Niinkuin tää joka antaa nyt lasten valvoa kauemmin kun kelloja siirrettiin eteenpäin jota en ees tajua. Elä kuule ihan sitä aikaa mikä kellossa on nyt, helpompaa koko perheelle.

josta nukahtaa, mutta meillä ne nukahtaa kun on väsyneitä.

kun lapset jaksaa valvoa, mutta siis tää siirtymis vaihe ärsyttää, enne kun taas totutaan.