Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huutiksessa laitonta myydä

Vierailija
04.04.2011 |

jollekkin "tiskin alta"? Ostaja lähetti yksityisviestin sähköpostiini, jossa tarjoutuu maksamaan reilun hinnan, ja noutamaan tuotteen samantien. Mitä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen mä joskus myynyt noin. Mutta kannattaa miettiä saisitko huutokaupalla paremman hinnan, yleensä nuo kyselijät iskee sellaisiin tuotteisiin joiden hinnan arvelevat nousevan korkeaksi muuten.

Vierailija
2/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki törkeää muita huutajia kohtaan, varsinkin jos kohteessa on jo huutoja ja ei esim. hintavarausta, silloinhan se jolla suurin huuto sulkeutuessa voittaisi ja sille pitäisi myydä.

Mutta jos saat hyvän hinnan ja joku hakee heti pois niin anna mennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku kaveri huutamaan ihan posketon summa kohteesta, jotta tiedät ettei kauppa kuitenkaan tule toteutumaan jo huutaneiden osalta, ja voit myydä sivusta.

Vierailija
4/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
5/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai siellä kaiken pitäisi mennä huutokaupan kautta mutta katson että meneehän se tavallaan, jos joku kiinnostuu myynnissäsi olevasta tuotteesta ja sitten myös ostaa sen, vaikkakin ohi huutokaupan. Olen itsekin usein tehnyt noin ja hyvin on toiminut, kaikki voittavat.

Silloin en menisi kohdetta kesken sulkemaan, jos kohteessa olisi jo muilta huutoja, ELLEI ko. tarjoaja kävisi ensin tekemässä korkeinta huutoa ja saisin suljettua kohteen saman tien.

Vierailija
6/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai siellä kaiken pitäisi mennä huutokaupan kautta mutta katson että meneehän se tavallaan, jos joku kiinnostuu myynnissäsi olevasta tuotteesta ja sitten myös ostaa sen, vaikkakin ohi huutokaupan. Olen itsekin usein tehnyt noin ja hyvin on toiminut, kaikki voittavat.

Silloin en menisi kohdetta kesken sulkemaan, jos kohteessa olisi jo muilta huutoja, ELLEI ko. tarjoaja kävisi ensin tekemässä korkeinta huutoa ja saisin suljettua kohteen saman tien.

Vierailija
7/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis huutoja on jo.

Vierailija
8/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso kuitenkin, ettei jollain oo korotusautomaatti päällä ja viimeinen huuto meneekin jollekin toiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi