Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Sinun yhdistelmävaunusi

Vierailija
04.04.2011 |

Merkki ja oletko ollut tyytyväinen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras! Olen tyytyväinen, hintaa uutena yli kahdeksansataa ja iloa koko rahan edestä. Yhdistelmissä kaikki toiminnot ja ominaisuudet.

Vierailija
22/24 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyytyväinen olen.

Isot renkaat, kulkee säällä kun säällä ja maastossa kun maastossa.

Hyvät työntää ja tilava vaunukoppa (kova) vauvalle, mahtui talvellakin hyvin nukkumaan.

Mitkään ketterät city-vaunut nämä ei ole, leveys on iso, mutta minä en sellaisia tarvikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ihan perusvaunut (käytettynä ostetut, toimivat hyvin vielä kolmella lapsella), joista siirryttiin suoraan pelkkiin rattaisiin. Rattaiden käyttöikä niin pitkä, että rattaiden ominaisuuksia kannattaa miettiä tarkemmin. Omia rattaita en kehu, niissä oli paljon toivottavaa. Rattaat saa olla matalat, että niihin pääsee lapsi itse isompana kiipeämään, käännettävä aisa on hyvä, samoin pieneen tilaan saaminen (minulle oli tärkeää, kun autoiltiin paljon), keveys myös jos nostelee julkisiin, hyvät pyörät jos työntelee ulkona, hyvä kääntyvyys taas jos pyörii kauppakeskuksissa...

Vierailija
24/24 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travel system oli mielestäni loistava, en ymmärrä purnausta vaunukopan irroittamisesta. Siihen kopan päällekö se kaukalo olisi pitänyt saada? Muutenkin suht. korkeisiin vaunuihin?

Tuosta korkeudesta muuten pidän, ei tarvitse pitkänä ihmisenä kumarrella matalalle. Ja lasta voi nukuttaa myös ratasosassa. Sehän kääntyy melkein vaaka-tasoon.

Olen siis ollut oikein tyytyväinen Brio Singeihin, ottaisin uudestaankin tällä kokemuksella. Jousitusta voisi olla enemmän, mutta muuten oikein pätevät kärryt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän