Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 129 euron kumisaappaat sinusta kalliit?

Vierailija
04.04.2011 |

Tänään näin Stockalla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin parikymppiä

Vierailija
2/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: joku joka kulkee 30 v vanhoilla kääntövarsibootseilla vieläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. talvikengät eikä kunnon sandaalejakaan saa alle satasella. Nokian/Kontion kumppareita on, niiden hintaa en edes muista. Toisaalta, jos kumpparit olisivat hienot ja haluaisin/lapsi haluaisi kovin ne, niin hyvin voisin ostaa.

Vierailija
4/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani maksoivat 55 e ja nekin oli minusta kalliit (kumisaappaiksi).

Vierailija
5/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos noita kumisaappaita pystyy sit käyttämään muuallakin kuin esim. kasvimaalla! Eli jos pystyt/kehtaat vetää ne jalkaasi kun lähdet esim. seuraavan kerran stockalle. Muuten on kyllä liikaa, jos ovat vain tavalliset "kuopsutus-kumpparit".

Vierailija
6/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zion ikkunassa näin about samanhintaiset...

Itse ostin viime syksynä Tallinnan Kaubamajasta ihanat - talvisaappaiden näköiset t.siniset kumisaappaat. Cityuskottavat. Maksoin 20 e.

Mutta kyllä minusta yli 50 euroa kumppareista on paljon. Or do you have money to burn?

Vierailija
7/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin mielestäni ihan kunnon nahkasandaalit lapselle viime kesänä, maksoivat 60 e.

esim. talvikengät eikä kunnon sandaalejakaan saa alle satasella. Nokian/Kontion kumppareita on, niiden hintaa en edes muista. Toisaalta, jos kumpparit olisivat hienot ja haluaisin/lapsi haluaisi kovin ne, niin hyvin voisin ostaa.

Vierailija
8/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparit kuin kumpparit.

Toisaalta - olen kyllä ostanut itselleni 300 euron juhlakengätkin...

Vierailija
9/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä töissä käyvänä en ostaisi Huntereita, mutta jos vielä joskus jään kotiin, niin varmaan investoin niihin koska niitä tulee käytettyä todella usein ja kai puistossa saa näyttää hyvältä?! Joo, ja niissä kehtaa mennä Stokkalle :D

Vierailija
10/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne makso jotain 40 euroa. Ovat mielestäni kuitenkin liian "maalaismaiset", joten työvaatteiden kanssa käytettäväksi aion ostaa Hunterin Regents -saappaat. Voi käyttää ihan hyvin vaikkapa kynähameen ja trenssin kanssa. Sitten tietenkin töissä vaihdetaan korkkarit;) Niillä oli hintaa muistaakseni jotain 170 euroa.

Vierailija
11/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä töissä käyvänä en ostaisi Huntereita, mutta jos vielä joskus jään kotiin, niin varmaan investoin niihin koska niitä tulee käytettyä todella usein ja kai puistossa saa näyttää hyvältä?! Joo, ja niissä kehtaa mennä Stokkalle :D

Vierailija
12/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun lapsilla on jalka jo isompi, niin ei niitä alle satasella saa kuin hyvästä tarjouksesta. Tosin Eccollakin on eri malleja, vain osa niistä on kuin tehtyjä mun lasten jalkaan.

Vierailija
14/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kumisaappaita paljon (puutarhatöissä) ja minulle on tärkeää, että ne istuvat hyvin, ja olen niistä valmis melko paljon maksamaankin. Onneksi kuitenkin Nokian saappaista löytyy pari hyvää mallia, ja selviän 50-60 e:n sijoituksella muutaman vuoden välein.

Vierailija
15/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan meilläkin on muutamat eccot lapsella olleet eikä yksikään ole maksanut yli 80 e normaalihintaisena. Missä kaupassa on noin korkeat hinnat?

ja kun lapsilla on jalka jo isompi, niin ei niitä alle satasella saa kuin hyvästä tarjouksesta. Tosin Eccollakin on eri malleja, vain osa niistä on kuin tehtyjä mun lasten jalkaan.

Vierailija
16/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun lapsilla oli vielä alle 36 koon jalka, niin saihan noita kenkiä 60-80 eurolla, mutta edelliskesänäkin yksistä taisin maksaa 119 euroa.

Vierailija
17/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liian kalliit, sillä käytän kumisaappaita n. kerran 5 vuodessa. Eli ei mitään järkeä investoida tuollainen tukku rahaa niihin. Kun kerran pärjään ihan yhtä hyvin 7,90e maksavilla joita saa Tarjoustalosta.

Toisaalta jos käyttää paljonkin kumppareita, niin mikä ettei.

Vierailija
18/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun lapsilla oli vielä alle 36 koon jalka, niin saihan noita kenkiä 60-80 eurolla, mutta edelliskesänäkin yksistä taisin maksaa 119 euroa.

hyvä ihminen hullujen päivien kuvastoa... siellä on perjantaina Eccon sandaalit aikuisille n. 50e/pari, jos olette yli 36-koon jalkaisia...

Vierailija
19/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne olisi todella hienot, erikoiset ja hyvälaatuiset ja ihan hurjasti haluaisin ne, niin sitten voisin tuon maksaa.

Mutta ei minulla kyllä ole niin paljon kumppariella käyttöä, että välttämättä tuollaiset ostaisin. Citynilkkurikumppareista, jotka istuu tosi hyvin jalkaan (neopreenisisus) olen Partiovarusteessa muistaakseni maksanut 90 euroa.

Vierailija
20/25 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis onhan ne kalliit, mutta eivät mahdottoman hintaiset. Niille on kuitenkin paljon käyttöä näillä keleillä ja ovat varmasti aika kestävät, joten hinta jakautuu monelle vuodelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan