Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogisteilla pakko olla hyvä itsetunto ja/tai kova nahka...!

Vierailija
04.04.2011 |

Itse en kestäisi pitää blogia, koska tulisin tosi pahalle mielelle ja loukkaantuisin aina jos saisin kritiikkiä, vaikka kuinka järjellä selittäisin itselleni ja muille, ettei (puoli)tuntemattomien sanoista tarvitse ottaa itseensä. Tunteen tasolla silti olisin järkyttynyt ja surullinen.

Ja pahinta olisi se ajatus, että kriittiset ja negatiiviset lukijat ajattelisivat lapsistani ja heidän kuvistaan ilkeästi. Vaikka eivät mitään kommentoisikaan, en haluaisi altistaa maailman rakkaimpia ihmisiäni joidenkin lukijoiden kriittiselle/ilkeälle/negatiivisille katseille. Sydän särkyy ajatuksestakin : (

Ja toki minua ja lapsiani voi kuka tahansa kadulla ja puistossa vastaan tuleva arvostella mielessään tai jollekin toiselle, mutta siltikään se ei tunnu samalta, kuin että tietoisesti esittelisin perhettäni ja elämääni netissä, ja sitten joku ei tykkäisikään näkemästään ja arvostelisi...

Mutta olenkin melko herkkänahkainen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistelee tyhmänä: "Blogiani lukee vain sukuni." Tai että, "en ole koskaan saanut negatiivista palautetta."

Juuri tätä tarkoitan. Ihan varmasti blogia lukee kymmeniä muita, kuin vain suku ja tutut. Ja vaikka eivä kommentoi suoraan, ajattelevat silti ikävästi perheestäsi, lapsistasi, elämästäsi.

Ja tuota jälkimmäistä en kestäisi ajatuksen tasolla itse. Mutta olenkin siis herkkänahkainen.

näin kuvittelee tämä kuvailemani bloggaaja myöskin..

t. 11

Vierailija
22/23 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien kuvieni tai lasten kuvien julkaiseminen netissä ei tarkoita sitä, että sillä paljastaisin omaa elämääni, vaan ne jutut mitä näytän, on vain pieni osa sitä. se on harrasteblogi, eli en kerro juuri mitään muita juttuja, en yksityiselämästä juuri mitään. Mies ei halua että hänen kuviaan sinne laitetaan, joten häntä ei siellä näy. Mua ei haittaa vaikka varmasti monet arvostelevat kriittisesti blogin sisältöä tai lasta, se ei kuulu minulle, koska itse tiedän mitä olen ja mistä pidän... minusta blogin ei tarvitse olla täydellinen, niinkuin varmasti monet suositummat ovatkin, ammattilaisten pitämiä, ja yleensä liittyvät johonkin yritystoimintaan. minulle blogi on vain osa harrastusta, ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien kuvieni tai lasten kuvien julkaiseminen netissä ei tarkoita sitä, että sillä paljastaisin omaa elämääni, vaan ne jutut mitä näytän, on vain pieni osa sitä. se on harrasteblogi, eli en kerro juuri mitään muita juttuja, en yksityiselämästä juuri mitään. Mies ei halua että hänen kuviaan sinne laitetaan, joten häntä ei siellä näy. Mua ei haittaa vaikka varmasti monet arvostelevat kriittisesti blogin sisältöä tai lasta, se ei kuulu minulle, koska itse tiedän mitä olen ja mistä pidän... minusta blogin ei tarvitse olla täydellinen, niinkuin varmasti monet suositummat ovatkin, ammattilaisten pitämiä, ja yleensä liittyvät johonkin yritystoimintaan. minulle blogi on vain osa harrastusta, ei sen kummempaa.

eli miksi sen lapsen kuvia siellä on? laita itestäs kuvia ja jätä lapsi sivuun huomionhakemisestasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme