Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä naiselle kasvaa sellainen raskausmahan näköinen pallo vaikkei ole raskaana?

Vierailija
03.04.2011 |

Yleensä ihmiset jos lihoo, niin on löllöä vyötärön ympäri, mutta nyt yksi uudehko tuttu näyttää siltä kuin olisi raskaana, vaikkei ole.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon omani kaljalla ja herkuilla kasvattanut. 

Vierailija
22/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä kulkee suvussa, sekä äidillni että minulla on tälläinen "kestovauvamaha". Perse ihan lätty, pienet tissit ja jättimaha. Meillä molemmilla vyötärönympärys on varmaan 120.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille se tuntuu kasvavan vielä herkemmin "kaljamaha". Meillä oli yläasteella yksi opettaja jolla oli oikeasti ihan valtava maha, lyhyt pienikokoinen mies muuten. Mut on noita muutenkin aika paljon, jopa hoikalle isälleni on alkanut iän myötä kertyä vähän vatsaa. Varmaan geeneistä kiinni minne ja miten se läski kertyy? Keskivartalolihavuus on kyllä terveyden kannalta kaikkein haitallisinta.

Vierailija
24/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miksi miehille kasvaa raskausmahan näköinen pallo, vaiika miehet eivät edes voi tulla raskaaksi?

Vierailija
25/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miehillä? Moni mies näyttää takaapäin kadulla hyvinkin hoikalta on pieni peppukin. Kun näet miehen sivusta, hänellä onkin iso pallomaha. Olen yllättynyt monet kerrat.

Vierailija
26/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille se tuntuu kasvavan vielä herkemmin "kaljamaha". Meillä oli yläasteella yksi opettaja jolla oli oikeasti ihan valtava maha, lyhyt pienikokoinen mies muuten. Mut on noita muutenkin aika paljon, jopa hoikalle isälleni on alkanut iän myötä kertyä vähän vatsaa. Varmaan geeneistä kiinni minne ja miten se läski kertyy? Keskivartalolihavuus on kyllä terveyden kannalta kaikkein haitallisinta.

Eikä se maha pelkästään, entäs ne tissit!?!

Vierailija
27/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi naista jotka lihovat tuolla tavalla vatsasta. Jalat ja peppu pysyvät rasvattomina. 

Vierailija
28/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderin liikakäyttö ja sipsipussi aina hollilla.

Vierailija
29/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin iso kasvain yli 10 cm tällä hetkellä. Samanlainen maha oli n 18 raskausviikolla.

Vierailija
30/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se maha pelkästään, entäs ne tissit!?!

Joo, moni tarvitsisi rintaliivit, niin isot ja roikkuvat ovat. Ja jopa nuorilla miehillä, pariskymppisiä ja jopa teineillä

Vierailija
31/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on sairaudet ja muut listattu, muttei syömistä ja laiskuutta.

kyllä se on ihan nopeaa lihomista ja vatsalihakset surkastuneet ja erkaantuneet.

Vierailija
32/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiderin liikakäyttö ja sipsipussi aina hollilla.

Mikäs teidän miesten syy on-kalja ja kebab? Eli ei yhtään sen parempi.

Vierailija
33/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli. Eli kyllä se on rasvaa. Harvalla normaalipainoisella on raskausvatsa. Lihavilla on.

Itse lihon reisistä ja perseestä. Ei tämäkään kivaa ole, mutta en kyllä kestäisi ikuista raskausvatsaa!

Vierailija
34/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas on sairaudet ja muut listattu, muttei syömistä ja laiskuutta.

kyllä se on ihan nopeaa lihomista ja vatsalihakset surkastuneet ja erkaantuneet.

Nuoret miehet tulevat lihonaan entisestään. Yksi syy on tämä e-urheilun suuri suosio, jonka varjolla istutaan sohvalla ja pelataan pleikkaa/istutaan tietokoneella pelataan näitä tietokonepelejä, ei liikuta oikeasti, syödään pizzaa ja roskaruokaa

Vierailija
35/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvoi tuollainen maha 17-vuotiaana, olin hoikka ja tissitön teini mutta maha oli kuin kuudennella raskauskuulla. Sain sen pois suoraan sanoen nälkiinnyttymällä itseni, jos syön normaalisti vatsa kasvaa heti. Äidille taas ilmestyi vastaava pötsi kolmekymppisenä ja nyt 72-vuotiaana näyttää kuin odottaisi kaksosia.

Vierailija
36/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet turvottaa myös niin, että nimenomaan mahan kohta kasvaa. Psyykenlääkkeissä ainakin on sellasia, et lihominen kohdistuu herkemmin vatsanseutuun.

Ja kaljalla saa nainenkin kaljamahan (/alkoholilla yleensäkin).

Yhdellä mun tutulla on myös pallomaha, vaikka juoksee maratoneja ym, mutta on jääny sille kaksosraskauden jälkeen, paha vatsalihasten erkauma.

Vierailija
37/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää rasvaimuun. Itse menisin.

Vierailija
38/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla ylipaino kertyy vatsan seudulle, joillakin ei- minne kertyy on perinnöllistä, ja sille ei voi mitään

Miehillä kertyy aina pelkästään vatsan seudulle, joten semmoinen raskausvatsa ilman raskautta on tyypillistä miehille

Lisäksi ylipainoisia ja huomattavan ylipainoisia on Suomessa noin yhtä, muutaman prosenttiyksikön erolla, paljon miehissä kuin naisissa.

Vierailija
39/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on omenia, toiset päärynöitä. Sehän on terveellisempää naisella, että rasvaa kertyy takamukseen ja reisiin. Onneksi kuulun näihin, mutta tuo vyötärölihavuus on kyllä hyvin yleistä vähän vanhemmilla naisilla - sen olen huomannut työpaikoilla.

Vierailija
40/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä kulkee suvussa, sekä äidillni että minulla on tälläinen "kestovauvamaha". Perse ihan lätty, pienet tissit ja jättimaha. Meillä molemmilla vyötärönympärys on varmaan 120.

eikö ole lähtenyt edes säännöllisellä urheilemisella?

vai ettekö vaan ole edes yrittänee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan