Kuinka paljon tahdonvoimaa tarvitset ettet mene Hulluille päiville?
Yritän järkeillä itselle kuinka paljon kivaa vaatetta saisin hulliksiin kaavailemallani 100€:llä kirpputoreilta.
Kommentit (29)
tähän mennessä olen onnistunut kiertämään ne kaukaa.
Tarvitsisin joo tahdonvoimaa ollakseni menemättä sinne. Ne tavarat pystyn helposti jättämään ostamatta, mutta ruokapuoli houkuttelee mua oikeasti.
Se houkutus on hyvin läheistä sukua mun yleiselle painon kanssa kamppailulleni: laihtua pitäisi, mutta kun siellä on niin halpaa vuohenjuustoa, ja niin halpaa suklaata, ja ties mitä yllätysherkkuja...
En tarvitse sieltä mitään. Erityisesti olen aikaisempina vuosina pettynyt siihen, että siellä myydään halvalla jotain halpisversioita laadukkaista vaatteista, esim. juuri nyt niistä kohutuista lasten ulkoilupuvuista. Ja mammat hamstraa verissä päin, vaikka tuote ei edes ole sama kuin se, joka normaalisti maksaa hunajaa. Stokka osaa vedättää.
Miten niin tahdonvoimaa. En ole ikinä käynyt enkä aio koskaan mennä. Jos joskus vahingossa sinne eksyn, niin toivottavasti onnistun kävelemään rauhallisesti ovesta ulos enkä ryntää suin päin ensimmäisestä mahdollista hätäuloskäynnistä pois.
en tarvi tahdonvoimaa, mutta tarviin ydinvoimaa.
Minun lapsen nimeksi tulee atomi.
Ihan ihmetyttää, että miten tänne on valikoitunut niin paljon porukkaa, joka ei ikinä käy, kun talo on kuitenkin joka kerta täynnä porukkaa... :)
t. Stockan täti
Olen käynyt joskus todella innokkaasti, mutta viime vuosina harvemmin. Katalogin olen selannut, eikä siinä ollut mitään houkuttelevaa. Taitaa siis jäädä taas väliin. Heräteostoja en ole siellä koskaan tehnyt. Yleensä ei edes jaksa mennä hakemaan niitä juttuja joita olin suunnitellut. Inhoan sitä ryysistä.
Käyn katsomassa aina ne samat tärpit kuin muulloinkin ja eiköhän sieltä jotain aina tartu mukaan. Pestoa, espressoa ja ompelulankoja ainakin.
Ei ole mitään tarvetta mennä sinne, eikä muillekaan tarjouspäiville. Hullut sinne menee töytäilemään ja riitelemään tavaroista.
150 km, joten ei vaadi mitään voimaa jättää väliin.