Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon tahdonvoimaa tarvitset ettet mene Hulluille päiville?

Vierailija
03.04.2011 |

Yritän järkeillä itselle kuinka paljon kivaa vaatetta saisin hulliksiin kaavailemallani 100€:llä kirpputoreilta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei innosta hullikset yhtään. Ihmettelen kun jengi sekoo täysin.

Vierailija
2/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää, mutta niin tekee mummokin, eli käyvät suunnitellusti yhdessä.

Vierailija
4/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä itkun ja huudon määrää ja rattaat tukkii kulkuväylät

Vierailija
5/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa ryysistä, eikä mitään sellaista, mitä haluaisin käydä ostamassa. Ai niin, paitsi lupasin käydä miehelle hakemassa Lloydin kengät.

Vierailija
6/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin stocka 200 km päässä.

Vierailija
7/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdonvoimaa ja paljon muuta tarvisin siihen, että lähtisin 500 kilometrin lenkille hullujen päivien takia.

Silloinkin, kun asuin Oulussa, kävin vain joskus ostamassa vähän karkkia. :)

Vierailija
8/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä ihmispaljouksia, sinne tunkee mammat vaunujen kanssa, ajavat niillä ihmisten päälle... anopin päälle viimeksi.

Vierailija
9/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän saakka jokaikisiltä hulluilta päiviltä olen poistunut hyvin pikaisesti ja sellaisessa apinanraivoisassa turhautumisen tilassa, että sen muisteleminen riittää. Esim. syksyllä aioin hakea sieltä takin. Olin takkiosastolla, oikeassa kohtaa 5 minuuttia sen jälkeen kun ovet avattiin - ja pim! - kaikki takit oli muka jo menneet. Right. Silkkaa kusetusta tai mokailua. Ihan sama, mutta mulle riitti. Sitä hintaeroakaan ei ole tarpeeksi, että viitsisin enää vaivautua.

Vierailija
10/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen käynyt joskus viime vuosituhannella ja oli kamalaa.

Vierailija
11/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli mennä sinne yhtään, kartan kuin ruttoa.

Mieluummin muulloin käyn rauhassa.

Vierailija
12/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerralla olin menossa, mutten löytänyt muka sopivaa parkkipaikkaa, niin lähdin pois. Sitten kävin ihanassa rauhassa naapuriliikkeessä ostamassa sen, mitä tarvitsin...

Vierailija
13/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä sitä tungosta, huonoa ilmaa ja ihmisten silmissä kiiluvaa kamahimoa. Katson katalogista onko mitään mitä tarvitaan, menen hakemaan sen ja tulen pois. Ellei katalogissa ole mitään, en mene ollenkaan. Miehellä on paremmat shoppailuhermot :)

Vierailija
14/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tykännyt käydä, ostanut yleensä jotain perusvaatteita lapsille, en siis mitään ulkovaatteita (paitsi kuravaatteita useinkin) enkä kenkiä, lähinnä sisävaatteita. Joskus jonkun kirjan tai lelun. Mutta en mitenkään hillittömästi ole hamstrannut koskaan.

Tänä vuonna rahatilanne TOSI tiukka, ehkä vähän harmittaa. Olen kuitenkin ystävän kanssa jonain päivänä sopinut meneväni - ja menen kyllä. Eihän sieltä mitään tarvitse ostaa.

Vierailija
15/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään muuten käydä Stockmannilla, mutta Hulluille päiville en yleensä mene. En pidä ryysiksestä ja ne kerrat, kun olen siellä käynyt, en ole edes havainnut mitään järkevää, itselleni sopivaa ostettavaa.

En toisaalta käy kirpputoreillakaan, paitsi vien hyväntekeväisyyskirppareille tavaraa.

Vierailija
16/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muutaman "must"-oston... Mietin jo, etten menisi. Mutta menen kuitenkin - etenkin kun Stadin Stocka on työmatkani varrella ( :

Olen passanut HP:t ainostaan silloin, kun kuopus oli puolivuotias ( : Joten tahdonvoimaa tarvittaisiin kauhiasti...

Vierailija
17/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmetyttää, että miten tänne on valikoitunut niin paljon porukkaa, joka ei ikinä käy, kun talo on kuitenkin joka kerta täynnä porukkaa... :)

t. Stockan täti

Vierailija
18/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asun Joensuussa. Muuten saattaisi olla hankalampaa. Ja läheisen iso leikkauskin on samaan aikaan, muuten saattaisin hypätä junaan täältäkin, eli sorry, en ole avuksi ;).

Vierailija
19/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen sinne menossa vaikka olen viimeisilläni raskaana.:D (jos siis edes pääsen)

Vierailija
20/29 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin hyvin olla menemättäkin, mutta haluan mennä. tykkään haahuilla kaupoissa.