Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette vahdi tai edes opeta tavoille hulttio kakaroitanne??

Vierailija
03.04.2011 |

Oltiin laikkipaikassa ja oma lapsi on normaali 6v. 2 kertaa häntä löi isompi poika vaikkei meidän lapsi edes puhunut tai katsonut koko poikaa.

Ei mun lapsi ole tottunut eikä tarvi tottuakaan lyönteihin jotka näyttää olevan normaalia sekopää-räkänokan perheessä.

Jos äiti on ihan lähellä eikä oo näkevinäänkään mitä jälkikasvu tekee, on vikaa ja pahasti akalla.

Pyysin vanhempaa lasta meneen vahtiin ettei pikkusisarus saa turhaan nyrkistä. Vahti samalla ettei muutkin pienemmät tulleet lyödyiksi.

olsiin voinut itekin mennä mutta siitäkös joku olis älähtänyt kun aikuinen sanooo asiasta. Paremmin siedetään että lapsi sanoo toiselle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siitä edelleen masentunut, ei ole tukiverkkoa, perheneuvolassa sanottiin, ettei ole resursseja useampiin käynteihin, eikä minulla tämän keskellä ole riittänyt tarpeeksi voimia olla johdonmukainen kasvattaja.

Vierailija
2/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna- ja äitinsä luki lehteä ja isänsä naureskeli...apuva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla oli rasittavaa olla leikkipaikalla, kun kouluikäiset(!) pojat riehuivat ja tappelivat pallomeressä. Kasa taaperoita odotti vuoroaan pelokkaan näköisinä. Mieheni kävi sanomassa pojille suorat sanat ja lähtivät siitä sitten irvistellen pois.

Monta kertaa olen nähnyt kun esim. Mäkkärissä lähemmäs 10-vuotiaat menevät tönimään pienempiään, riehuvat siellä pallomeressä/liukumäessä ja äidit vaan hymyilee vieressä!! Minä en antaisi tuon ikäisen enää edes mennä leikkipaikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän