Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin Facebookiin

Vierailija
03.04.2011 |

Liityin alku vuonna Facebookiin, ihan vaan siitä syystä, että tuntuu siellä olevan kaikki muutkin. Nopeasti sain noin 100 kaveria. Päivityksistä suurin osa tuntuu käsittelevän oman kehon olotilaa ("väsyttää", "turvottaa"), ruokaa ("tänään ruoaksi nakkikeittoa", "aamukahvi maistuu"), työasioita ("helvetin kiire työpäivä"), omien lasten tekemisiä ja sitten kaikkea muuta heidän päivän horoskoopeista muuhun hölynpölyyn. Paljon mieluummin saan kavereilta pitkiä kirjeitä, kuin lyhyitä päivityksiä siivouspäivistä. Ja se tykkää-juttukin on ihan jotain älytöntä. Siis onko se Facebook ihan oikeasti tuollainen? Ei mulle ainakaan tule mikään kylänraitti olotila, missä vaihdellaan kuulumisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun feedissä hehkutetaan elämää, suunnitellaan elämää, kasvatetaan vitsiä, tuetaan toisiamme ja puhutaan tarvittaessa vaikka polittiikka. Niin ja linkataan musaa. Viihdyn.

Vierailija
2/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin minulla on kavereita vain n. 60. Puolelle päivitän vain tällaista tyhjänpäiväistä lööperiä. Toinen puoli on niitä, joille päivitän vähän enemmän.

Mutta kuka hullu nyt alkaa jonnekin fb.n vuodattamaan mitään elämäntarinoita sadalle kaverille.

Sitähän se juuri on, hauskaa hömppää, mitä ei tarvitse ottaa liian vakavasti. Mutta sitä voi käyttää vakavampaan niiden kavereiden kanssa, jotka ovat tärkeitä.

Luulitko pääseväsi tirkistelemään sadan tuttavasi henkilökohtaista elämää syvemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkin voit alkaa muuttaa omien kavereittesi päivityksiä ja kommentointeja. Olemalla aktiivinen.

Minusta on hauska antaa kavereille vinkkejä, välitän ohjelmatietoja, puhumme niin historiasta kuin kulttuuristakin - joskus vain hullutellaan sanoilla, jaamme niin runoja, aforismeja kuin menovinkkejä, musiikkipätkiä - muistelemme yhteisiä kokemuksia menneiltä vuosilta....

Aivan ihana foorumi, jossa voi tavata ihmisiä, joita ei muuten enää ehkä koskaan kohtaisi, kun asumme kaukana toisistamme. Ja myös uusia kontakteja yhteisten kavereiden kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme