Lue keskustelun säännöt.
Samuli Edelmann onkin hyvännäköinen nykyään!
03.04.2011 |
Mä muistin sen vähän plösähtäneenä, mutta siitähän onkin tullut aika hyvännäköinen typpi. Vuosiin en siis ole nähnyt siitä kuvaakaan. Oh, miehet on niin herkkuja...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap