Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsen ja aion sen vielä saada

Vierailija
03.04.2011 |

en kuitenkaan halua painostaa miestä joka empii mutta ei täysin kielläkään. Pitäisikö ottaa aikalisä ja olla puhumatta aiheesta vai mitä? Tarkoitus olisi ensi keväänä yrittää..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli itselläni viime syksynä hiukan sama tilanne. Tein keskustelun alussa selväksi, että tarkoitus ei ole painostaa, vaan puhua aikuinen aikuiselle ja selvittää tilanne. Sanoin, että yksin en voi enkä halua lasta, joten päätös on yhteinen ja on se mikä tahansa, siitä pitää puhua yhdessä.

Otin asian puheeksi sillä tavalla, että kysyin mieheltäni, miksi ei? Keskustelu oli lähinnä omaa yksinpuheluani, johon mieheni välillä kommentoi. Kävimme läpi kaikki sellaiset asiat, mitkä mietityttävät ja koetimme hakea niihin ratkaisuja. Esimerkiksi

1. "Onko nyt oikea aika?" - "Onko koskaan 'oikea' aika, mikä on 'oikea' aika?"

2. "Raha ja työ" - "Raha-asiat selviävät aina, kuten monesti työasiatkin. Haluan mieluummin olla työtön, jolla on lapsi, kuin työssä käyvä lapseton, sillä iän puolesta emme voi odottaa ikuisesti, eikä tämä ole mielestäni edes hyvä syy lykätä asiaa jos lapsen kerran haluaa. Olisi vain otsekästä laskea paljostako rahasta jää paitsi kun lapsen kasvatus maksaa."

3. "Olemmeko valmiita?" - "Olemme".

Plus monia muita mietityttäviä asioita pohdimme ja vastasimme niihin. Nyt olemme yrittäneet lasta joulukuusta saakka, eikä ainakaa vielä tärpännyt.

Tsemmpiä teille keskusteluun ja suureen päätöksen tekoon!

-jeukeu

Vierailija
2/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ethän sä oikeastaan miestä edes tarvitse kuin lapsentekoon, sen jälkeen ukko voi tehdä mitä lystä ja tadaaa, sä saat lapses. Molemmat saa mitä haluaa. Kaikki hyvin, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin aion juurikin. Ja ei, en aio vaihtaa miestä.

Vierailija
4/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu silti että sitä tyhjentävää vastausta ei mieheltäni saa. Tyyliin "aletaan sitten yrittämään ens keväänä"

ap

Vierailija
5/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu silti että sitä tyhjentävää vastausta ei mieheltäni saa. Tyyliin "aletaan sitten yrittämään ens keväänä"

ap

Sehän sanoi, että alatte yrittämään ensi keväänä. Saattaa se tosin muuttaa mieltäänkin.

Vierailija
6/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän täällä neuovtaan. Täällä bimbosivustolla. Tyhjäpäät antavat neuvoja toisille tyhjäpäille. Katalat eukot!

Vierailija
7/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sehän sanoi, että alatte yrittämään ensi keväänä. Saattaa se tosin muuttaa mieltäänkin.

huonosti ilmaisin asian siis tuo oli esimerkki että juuri tuollaista vastausta en saa. Ehkäisyä mulla ei ole, kondomilla mennään.

ap

ap

Vierailija
8/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies yrittää painostaa kolmanteen lapseen. En halua, kun ei mies ole tähänkään asti juurikaan osallistunut lastenhoitoon, se joka jättää harrastuksensa ja työnsä olen automaattisesti minä. Eipä onnistu. Ottaisin eron jos huijaisi jotenkin tai painostaisi liikaa. Ei lapsia saa alkaa tekemään jos ei molemmat halua sitä täysillä.

Vierailija
9/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies yrittää painostaa kolmanteen lapseen. En halua, kun ei mies ole tähänkään asti juurikaan osallistunut lastenhoitoon, se joka jättää harrastuksensa ja työnsä olen automaattisesti minä. Eipä onnistu. Ottaisin eron jos huijaisi jotenkin tai painostaisi liikaa. Ei lapsia saa alkaa tekemään jos ei molemmat halua sitä täysillä.

miten olet sanonut asian miehellesi ettet halua vai. Mikä on sitä painostamista sekö että jatkuvasti jankkaa. Itsekään ei oikein tiedä miten asiaa voisi edistää sillälailla järkevästi:D

ap

ap

Vierailija
10/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olet sanonut asian miehellesi ettet halua vai. Mikä on sitä painostamista sekö että jatkuvasti jankkaa. Itsekään ei oikein tiedä miten asiaa voisi edistää sillälailla järkevästi:D

ap

ap

ettäö väsyin todella kahden ekan lapsen vauva-aikana, kun mies oli niin paljon poissa ja tynnen itseni huijatuksi kun ei osallistunut ollenkaan. Hän saa tavallaan auna valita, ajaksaako AUTTAA vai ei. Mjusta se ei oo oikein että toinen "auttaa" ja toisella on velvollisuus.

Olen siis sanonut että jos kolmannen haluaa, niin hänkin jättää harrastuksen ainakin ekaksi vuodeksi tauolle/vähemmälle ja osallistuu yhtä lailla. Tasapuolisesti. Mä jouduin 3 vuotta olemaan aina kotona ja kaikki menoni hoitaa lasten kanssa kun mies ei koskaan kotona. Nyt pääsen jo sentään lenkille joskus kun hän jaksaa olla lasten kanssa. Ikinä ei laita niille ruokaa, jos haluavat jotain niin mun täytyy mennä jnejne. En halua pyytää apua, haluan että joku jakaa mun kanssa vastuun. En halua jäädä aina sisälle kun isäntä lähtee vaikka vieraiden kanssa ulos jnejne. Varmaan kuulostaa lapselliseltakin, mutta mulla kaatuu seinät päälle jos joudun samaan tilanteeseen. Ainakin näiden kahden lapset pitää olla jo sitten kouluiässä tms.

Vierailija
11/11 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo nyt väärin enkä ihmettele yhtään jos ei kolmas lapsi oikein innosta. Ihan oikein miestä koulutat:D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi