Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Solon pakkolahjoitus! Törkeää

Vierailija
02.04.2011 |

Eilen nostin automaatilla 20 ja nyt siihen tuli valinta, että voin lahjoittaa euron tai sitten pelkkä käteisnosto. Törkeää. Itselläni oli hankaluuksia ja jouduin toistamaan toimenpiteen uudelleen.

Tänään automaatilla edelläni oli vanhus, joka oli ihan pulassa, eikä saanut rahaa nostettua. Ei oikein uskalla mennä neuvomaan kenenkään automaattinostoissa.

Lahjoitan kyllä itse vapaaehtoisesti, mutta toi alkaa olla jo kiusantekoa. Mitä olette muut mieltä?

Tepa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nostin eräälle vanhalle ihmiselle rahaa ja vahingossa sitten myöskin tuli painettua tuota lahjoitusnappia. Kiva siinä sitten selitellä, että sieltä muuten lähti ylimääräinen raha...

Vierailija
2/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pakko" on sellainen tilanne, jossa ei voi itse valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nostin eräälle vanhalle ihmiselle rahaa ja vahingossa sitten myöskin tuli painettua tuota lahjoitusnappia. Kiva siinä sitten selitellä, että sieltä muuten lähti ylimääräinen raha...

Vierailija
4/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän asiakkaan kortilla tekstit tuli siis ruotsiksi ja painelin vain vanhasta tottumuksesta niitä näppäimiä kuin ennenkin, enkä huomannut, että kysyi jotain lahjoitusta.

Vierailija
6/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän asiakkaan kortilla tekstit tuli siis ruotsiksi ja painelin vain vanhasta tottumuksesta niitä näppäimiä kuin ennenkin, enkä huomannut, että kysyi jotain lahjoitusta.

Vierailija
7/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään miehen kanssa puhuttiin siitä ja ihan törkeetä on meistäkin! minäkin menin ihan sekaisin ku yritin nostaa rahaa. minä en muutenkaan tykkää tommosesta tyrkyttämisestä, jokainen antaa sitä rahaa jos haluaa ja kyllä löytää sen paikan mihin sitä voi laittaa mut pitääkö sitä tunkea tommoseen paikkaan!

Vierailija
8/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kyllä lukea ja en mitään lahjoittanut mutta en ymmärrä tuollaista kerjuuta, saisi edes epävireistä nuotinvierestä haitarin soittoa palkaksi, mutta ei.

Vierailija
9/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen myös ihan lukutaitoinen ja osaan rahaa nostaa niin kyllä tuo häiritsee.

Vierailija
10/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin kauheeta lahjoittaa EURO sitä tarvitseville? Suomalaiset on niin itsekästä porukkaa, että huh huh..

Vierailija
11/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se eurokin on kamalaa lahjoittaa, jos sen tekee vahingossa, ja vielä toisten rahoista...

ei tällaista vahinkoa pitäisi päästä käymään, kun on vain tarkoitus nostaa rahaa automaatista!

Vierailija
12/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se eurokin on kamalaa lahjoittaa, jos sen tekee vahingossa, ja vielä toisten rahoista...

ei tällaista vahinkoa pitäisi päästä käymään, kun on vain tarkoitus nostaa rahaa automaatista!

Vierailija
13/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiseksi, kyllä saa aika typerä ihminen olla, jos kokee hankalaksi yhden lisäkysymyksen - joka on vielä hyvinkin selvästi esitetty. Jopa numeroin, että paljonko sitä rahaa tililtä lähtee jos valitsen tämän tai tämän vaihtoehdon.

Itse annoin ihan milelelläni euron tyttöjen koulutukseen. Vaivatonta avunantoa.

Vierailija
14/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin ne vaivaiset eurot joita saa ja samalla menee maine kun ihmisiä ärsyttää tuollainen kerjääminen.

Vierailija
15/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan mielelläni vaikka kaksi euroa. Pointtini oli kuitenkin se, että monia varsinkin vanhuksia uusi toiminto sotkee ja kuten tänään vanhus jäi ilman rahoja. Olisi ainakin selkeät ohjeet automaatilla mistä on kysymys.

Ja seuraavaksi tietenkin sanotte, että maksaisi kortilla. Tänään kuitenkin esim Lahdessa kortilla maksaminen ei onnistunut kaupoissa. Olisikohan sekin ollut osa Automatian hyväntekeväisyyskamppanjaa...

AP

Vierailija
16/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa rahaa kehitysmaiden tytöille. Se euro on niin sinulta pois.

Vierailija
17/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti törkeää esim. ottomaatilla olla rahan kerjäystä, pitää vanhojen ja nuorienkin ihmisten saada rauhassa nostaa rahaa ja käydä kaupassa.

Minusta on törkeää noin pakollisessa yhteydessä kerjätä, en ikinä antaisi noston yhteydessä rahaa, se kerjää sitä taas seuraavalla kerralla uudestaan.

Olen aina osallistunut lipaskeräyksiin, niiden luo voin hakeutua vapaasta tahdostani, tuo automaatti ei sovi rahankerjuuseen.sama kuin tultaisiin kerjäämään heti kun lompsaa avaa kassalla!

Tai seuraavaksi pankin tiskillä? baarin tiskilla kun ostaa juoman?

Vierailija
18/18 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan siinäkin yhteydessä pari euroa heittää.