+30 vuotiaat jaksatteko enää käydä usein baarissa tai
Kommentit (19)
kävisin useamminkin. Kotikännäilystä en ole ikinä tykännyt. Käyn jopa yksin, sillä kaveripiiri tosi pieni ja aina joku on joko raskaana tai pienen vauva kanssa kotona....
Ei huvita ja lapsi velvoittaa olemaan selvänä. Voin mä muutaman juoda, mutten niin paljoa, et tulis krapula.
Sen jälkeen seuraava viikko hirveää univelkaa. Nyt edellisestä baarireissusta varmaan puoli vuotta, ei mielenkiintoa lähteä nyt mihinkään.
Kotona on kiva ottaa muutama viikonloppuna, kännejä en ota.
Mun n 30v kavereista,
muutamat lapsettomat bailaa säännöllisesti edelleen
ne joilla lapset alkaa olla kaikki kouluiässä, on innostuneet uudelleen useamman vuoden tauon jälkeen..
ne joilla pieniä lapsia, eikä tukiverkkoja, ei käy juuri koskaan baareissa
ne joilla pieniä lapsia, mutta mummut hoitaa lapsia usein, käy silloin tällöin, fiiliksen mukaan
osalla mies käy jatkuvasti, nainen ei koskaan, vain yhdellä toisin päin
meidän asuinkunnassa ei ole baaria, missä käydä, mutta voin kyllä käydä jossain muualla. Tosin käyn mielelläni jossain olutravintolassa, jossa ei ole musiikkia tai musa on hyvin hiljaisella (mulla on tinnitus).
Kyllä mä aika lailla kerran kuussa käyn. Tykkään kyllä kotikänneistäkin! :) Harvemmin (siis harvoin) tulee juotua oikein kunnolla, mutta joskus sitäkin... Esim. eilen join 4 pulloa olutta, just sopiva määrä tissutella illan mittaan ja miehen kanssa peli-iltaa viettäessä.
käy baarissa n. kerran vuodessa. Ei vaan jaksa eikä kyllä kiinnostakaan.
Kotona on kivempaa naukkailla viiniä aina silloin tällöin :)
keitähän ne oikein ovat...ne siellä yökerhoissa...ne 30 ja risat naiset? Niitä on siellä pilvin pimein, mutta tällä palstalla ei kukaan koskaan käy yhtikäs missään.... :D
olen onneksi kasvanut aikuiseksi.
keitähän ne oikein ovat...ne siellä yökerhoissa...ne 30 ja risat naiset? Niitä on siellä pilvin pimein, mutta tällä palstalla ei kukaan koskaan käy yhtikäs missään.... :D
naiset ei nyt ole tässä vastaamassa? Minkä mä sille voin, etten käy yökerhoissa?
viettämään sellaisia iltoja, jolloin otan. Muutaman annoksen voin nauttia kotonakin ja joskus on kiva istua iltaa vieraiden kanssa, esim. kesällä. Mutta kalsarikännit ei kuulu mun maailmaan.
Olen 45v
Kalsarikännejä nyt ei oikein juoda, mutta kesällä grillaillaan kavereiden kanssa ja sitten välillä tavataan kavereiden luona juhlien merkeissä. Joskus ravintolassakin. Mutta ei niin, että mentäisiin tavallisena viikonloppuna ilman erityistä syytä baariin. Kesällä joskus mennään terassille ja ulkomailla erityisesti.
Olen ollut diskossa viimeksi vuonna 2003 kun olin 30v. Tunsin itseni tyhmäksi ja vanhaksi.
Mutta ne joilla lapsia, eivät niinkään.
mitä sieltä baarista hakisin? On paljon mukavampaa olla kotona tai käydä ulkona syömässä hyvin.
Tapasin mieheni ollessani 30v. ja samalla loppu kaikki baari reissutkin. Tosin olin saanut tarpeeksi käydä baareissa ja kännäillä, joten ei kiinnosta enään.
Onneksi ei mene rahat kännäämiseen.
Aikansa kutakin, enää ei jaksa kiinnostaa paljoakaan ne baarit eikä kännääminenkään. Nautin enenmmän juuri kotona hyvässä seurassa istumisesta ja mahdollisesta pubeilusta. Joskus sitten niihin baareihinkin tulee eksyttyä. Enkä noin kerran kolmessa kuussa.
istumassa iltaa, kuuntelemassa musiikkia ja juttelemassa ystävien kanssa juomien ääressä.
jos työ- ja kotitilanne antaisi myöden. Tykään tosi paljon käydä viihteellä siitä saa enrgiaa ja jaksaa taas pyörittää arkea :) Kotona saatan ottaa viini lasillisen tai kaksi.
Enkä kyllä kännäilekään