Suomalaisnainen pulassa Keniassa
Kommentit (14)
Kuitenkin ihmetyttää, että kuka lähtee kehitysmaahan ilman asiaankuuluvia vakuutuksia.
Kuitenkin ihmetyttää, että kuka lähtee kehitysmaahan ilman asiaankuuluvia vakuutuksia.
Sori nyt vaan mutta mitä helvettiä?
Ei matkavakuutusta? Sori nyt vaan mutta mitä helvettiä?
Eihän se ollu matkalla. Ei vakuutusta taida edes saada jossei ole paluulippua
itse olin reissussa yli sen 3 kk, maksoin vakuutusyhtiölle ekstraa että kattoi koko oleskeluajan. Jos asuu taas vieraassa maassa pysyvästi, tulisi tietysti ottaa sairausvakuutus.
On umpihullua lähteä ilman vakuutusta kehitysmaahan. Liikenneonnettomuudet ja vakavat sairaudet ovat paljon todennäköisempiä siellä kuin Suomessa. Jo esim. malaria on todella yleinen Itä-Afrikassa ja voi helposti viedä teholle.
TURVA VARALLE,JOS JOTAIN TUOLLAISTA SATTUU?? vakuutukset ym.
paskat.
ja sitten huudetaan ja itketään Suomen valtiota apuun maksumieheksi.
itse olin reissussa yli sen 3 kk, maksoin vakuutusyhtiölle ekstraa että kattoi koko oleskeluajan. Jos asuu taas vieraassa maassa pysyvästi, tulisi tietysti ottaa sairausvakuutus.
On umpihullua lähteä ilman vakuutusta kehitysmaahan. Liikenneonnettomuudet ja vakavat sairaudet ovat paljon todennäköisempiä siellä kuin Suomessa. Jo esim. malaria on todella yleinen Itä-Afrikassa ja voi helposti viedä teholle.
Paljos tollanen kansainvälinen sairausvakuutus maksaa?
Ei matkavakuutusta? Sori nyt vaan mutta mitä helvettiä?
Eihän se ollu matkalla. Ei vakuutusta taida edes saada jossei ole paluulippua
Varmasti olisi saanut Tansaniasta jonkun paikallisen (kansainvälisen firman) matkavakuutuksen.
mutta ei niin paljoa, että olisi tarvinnut kahta kertaa miettiä. Siis vakuutukseni oli sellainen, että oli voimassa enintään vaan 3 kk matkoilla lähtökohtaisesti, mutta maksoin vähän ylimääräistä, niin kattoi pitemmän ajanjakson.
Just katsoin, että ainakin joillain vakuutusyhtiöillä on matkavakuutuksia, jotka voimassa vuosi matkan alkamisesta. Ja kun se vuosi on täynnä, niin eiköhän ole mahdollista neuvotella jatkosta.
mutta ei niin paljoa, että olisi tarvinnut kahta kertaa miettiä. Siis vakuutukseni oli sellainen, että oli voimassa enintään vaan 3 kk matkoilla lähtökohtaisesti, mutta maksoin vähän ylimääräistä, niin kattoi pitemmän ajanjakson. Just katsoin, että ainakin joillain vakuutusyhtiöillä on matkavakuutuksia, jotka voimassa vuosi matkan alkamisesta. Ja kun se vuosi on täynnä, niin eiköhän ole mahdollista neuvotella jatkosta.
matkalta palata. Ei mikään yhtiö Suomessa myönnä jatkuvia vakuutuksia vieraassa maassa jatkuvasti asuville. Vakuutuksen nimenkin "matkavakuutus" pitäisi kertoa jotakin.
Mistä hän siihen rahaa olisi ssanut
laitoksen omistaja on pulassa ulkomailla.
Hankalaa sillä naisellakin. Pystyykö se enää mitään tienaamaankaan, eli miten se elää. Kasvaako lasku koko ajan. Kohta se makaa kadulla, kun kukaan ei kustanna hotellia?
"Välittömästi onnettomuuden jälkeen heidän ympärilleen kerääntyi väkijoukko, joka mm. ryösti Lehtisen laukun ja pahoinpiteli maassa makaavaa kuljettajaa. Ambulanssi ei saapunut paikalle, joten naiset vietiin sairaalaan taksilla", suurlähetystö raportoi.