Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia miehen loppuunpalamisesta??!!

Vierailija
01.04.2011 |

Miten olet itse jaksanut? Mun vastuulla on yksin viedä ja hakea lapset hoidosta. Käydä kaupassa, laittaa ruoka, siivota pyykätä ym. mies on vain kiukkuinen ja väsynyt koko ajan eikä kuitenkaan saa nukuttua.

Selviääkö tällaisen yli??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olikin toinen nainen ollut ja tullut raskaaksi....

Vierailija
2/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissä. Ja miehet on suurinpiirtein 35 vuotiaita? Ja töissä on miehellä aina tajuton kiire?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oireili/ selvisi?

Vierailija
4/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää vuosia

Vierailija
5/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat edes sinä nukuttua

minun burn out mieheni herätteli minua keskellä yötä- nykyään nukun eri huoneessa perheterapeutin toiveesta

t. burn out kestänyt vuosia miehellä

Vierailija
6/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko miehen herjaukset ja pystytkö laittamaan ne vain sairauden piikkiin?

Käykö miehesi kuitenkin töissä?

Vierailija
7/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mies ole koskaan ottanut mitään vastuuta kodin tai lasten asioista. vähenevässä määrin koko ajan, nyt on kaikki mun vastuulla siis. ei ole tullut mieleen että sillä olis burnout, mun mielestä on vaan laiska ja vastuuton eikä välitä lapsistaan, eikä musta. joku kriisihän oliskin kiva niin tietäis et tää menis joskus ohi.

Vierailija
8/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kuitenkin normaalisti hoitaa lapsia, pesee pyykkiä ja siivoaa kotona. Nyt on oikeasti sairas eikä saa öisin nukuttua. En pysty itse käymään missään koska kaikki illat pitää olla lasten kanssa mies kun ei jaksa. Siis todella poikkeava tilanne.

Pelkään, että itsekin väsyn jos joudunn pitkään jatkamaan näin. Ja mitä se tekee avuoliitollekin?

T. ap

Vierailija
9/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne miehet, jotka ovat kotona saikulla burnoutin takia ja eivät käy kaupassa, pese pyykkiä, hae lapsia

ja ne miehet,

jotka käy töuissä, mutta stressin ja kiireen varjolla välttelevät ko. asioita.

Vierailija
10/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herjaaminen ja kiukuttelu kuuluvat burnoutin oireistoon?

Vierailija
11/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mäkin mietin että kun on aina kiukkuinen ja väsynyt että onko se raukka nyt vaan ihan burn outissa mutta paskat, se on vaan sen luonne.

Ei osallistu kuin pakolliset kotihommiin, muun ajan istuu tietokoneella ja "tekee työhommia". Niin kai, se on ainoa keino istua koneella rauhassa etten pyydä sitä tekemään jotain.

Mä olen itse kamppaillut uupumuksen parissa ja mm. kärsinyt puolisen vuotta unettomuudesta. Vituttaa kun lapset (molemmat) herää pari kertaa yössä ja mies väittää, ettei hän herää ääniin lainkaan ja mä jouduin hyppimään yöt läpeensä toisia lohduttamassa, kunnes molemmat tulevat mun viereen, jolloin mies herättää mut ja lähtee niskojaan nakellen ja suurieleisesti sohvalle nukkuun kun omaan sänkyyn ei mahdu...

Voi miesparkoja kun elämä on niin rankkaa!!!!!! ARGH!

Vierailija
12/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita:

- unettomuus

- ärtyisyys

- huono keskittymiskyky

- tehtäviä jää kesken

- HUUMORINTAJUTTOMUUS/- ei kestä leikinlaskua

- eristäytyy

- jatkuvasti huolissaan

- ihan pikkuasioistakin menee pois tolaltaan

- riitoja lähipiirin ihmisten kanssa

- voi johtaa työkyvyn menettämiseen pahimmillaan

Vierailija
13/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos saatte olla lasten kanssa kotona ja joudutte heräilemään.... SO? Miksi olette valinneet niin huonot miehet että täytyy valittaa???

Minun mieheni on hoitanut lapsia, noussut yöllä ym. ja nyt sairastunut.

Ei mua kiinnosta jos olette valinneet itsellenne paskat äijät... haluaisin saman kokeneiden muiden äitien mielipiteitä miten tästä selvitään!!

Ja toki mieheni on ärtynyt jos ei saa kolmeen vuorokauteen nukuttua SILÄYSTÄKÄÄN eikä pysty oireide vuoksi käymään töissä.

ap

Vierailija
14/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa

miehen työkyky voi mennä eli ala rakentaa taloudelisesti varasysteemejä ja etsi muitakin ystäviä kuin miehesi

vahvista itseäsi

t. burn outin vaimo jo vuosia, 2 lasta

Vierailija
15/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies hoitaa itseään?

Vierailija
16/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin vaihe kesti n. puoli vuotta ja otti kyllä koville. Nyt ollaan aistit valppaina ettei sama pääse toistumaan, toista kertaa en olisi niin varma siitä, että parisuhde kestää.

Vierailija
17/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin alkaa helpottaa. Ja toipuminen on todella hidasta. Mies tarvitsee pitkän sairasloman, ja miehen kannattaa antaa vaan olla. Itsellä menee hermot moneen kertaan ja on lähellä sairastua itsekin.

Tuo oli hyvä vinkki, että ala rakentaa omaa elämää, tukiverkkoa ja toimeentuloa, jos mahdollista. Lapsilla olisi hyvä olla toinenkin aikuinen, johon turvata, vaikka isovanhempi. Yritä järjestää välillä myös itsellesi lepoa, että jaksat.

Mutta niinhän se on, että myötä- ja vastoinkäymisissä... ja joskus sitten se aurinkokin alkaa taas paistaa, ja näet miehessäsi taas sitä entistä eloa...

Niin ja lääkityksen miehesi voi hyvinkin tarvita, ja mahdollisesti terapiaa. Nyt pian lääkäriin!

saman kokenut

Vierailija
18/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin kyllä lähinnä juuri sitä että jos monet meistä hoidamme lapset ja kaikki muutkin asiat yksin koko elämämme, kun miehet eivät siihen vain kykene, niin etteköhän tekin siitä selviä, joille se on vain väliaikaista.

se on hirmu ikävä juttu että kun miehen valitsee, niin monilla ei silloin vielä ole lapsia. joten ei voi mitenkään tietää miten mies sitten toimii kun lapsia tulee. kyllä minunkin mieheni hoiti vuokranmaksun ja muut omat asiansa ihan kiitettävästi niin kauan kuin meillä ei ollut lapsia. minkä lie burnoutin saanut sitten jossain vaiheessa, kyllähän tuo taitaa vähän vajakki olla, mut nyt ei kykene oikein mihinkään, hyvä että töissä käymään. näin on kuitenkin ollut jo vuosikausia...

mikä avioliitto se sellainen on joka ei toisen sairastumista kestä, kysyn vaan. juurikin siksi että kun kyse on sairaudesta, sen pitäisi olla väliaikaista.

Vierailija
19/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäykseksi vielä että ei mulle ole ainakaan tullu mieleen kauheasti miettiä miten tästä nyt selvitään tai selvitäänkö. kun pakkohan se on vaan selvitä kun on nää lapset tähän maailmaan saattanut. on ihmisillä tässä maailmassa suurempiakin murheita kuin yks saamaton mies. oli se syy mikä tahansa. keskity ap itseesi ja lapsiisi. ei se ole mikään vaihtoehto ettet selviäisi.

Vierailija
20/20 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhedynamiikka muuttuu kun toinen sairastuu. Koko perhe kärsii ja kodin ilmapiiri muuttuu. On aivan eri asia olla yksin vastuussa kaikesta vaikka miehen matkatyön vuoksi kun olla yksin vastuussa sen vuoksi, että mies on sairastunut! Mies, joka on aiemmin ollut vastuullinen ja osallistuva.

tarkoitin kyllä lähinnä juuri sitä että jos monet meistä hoidamme lapset ja kaikki muutkin asiat yksin koko elämämme, kun miehet eivät siihen vain kykene, niin etteköhän tekin siitä selviä, joille se on vain väliaikaista.

se on hirmu ikävä juttu että kun miehen valitsee, niin monilla ei silloin vielä ole lapsia. joten ei voi mitenkään tietää miten mies sitten toimii kun lapsia tulee. kyllä minunkin mieheni hoiti vuokranmaksun ja muut omat asiansa ihan kiitettävästi niin kauan kuin meillä ei ollut lapsia. minkä lie burnoutin saanut sitten jossain vaiheessa, kyllähän tuo taitaa vähän vajakki olla, mut nyt ei kykene oikein mihinkään, hyvä että töissä käymään. näin on kuitenkin ollut jo vuosikausia...

mikä avioliitto se sellainen on joka ei toisen sairastumista kestä, kysyn vaan. juurikin siksi että kun kyse on sairaudesta, sen pitäisi olla väliaikaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi