Kuka vetäis palstakännit mun kanssa tänään?
Kommentit (41)
kun pitää olla ajokunnossa ennen puolta päivää, mutta osallistun parilla viinilasillisella.
Saunakalja meni. Nyt on piccolopullo kuoharia (säälittävää...). Ja jos vielä lasin viiniä. Kyllä sillä jo ihan kivan perjantaifiiliksen saa.
Ai niin, ikää on 42 v. eli vanhojen juoppojen naisten kerhoon minäkin kuulun...
Lisää porukkaa.
Kävin laittamassa pyykit ja järkkäsin keittiön aamua varten kuntoon. Mies pyörittelee silmiään mun virtuualikännikavereille :)
nyt haen lisää punkkua.
2
Ja en taida kyl kovin montaa juodakaan, kun viime yönä podin oksennustaudin.
Lapset pois kotoota ja pari siiderii mennyt. Kohta takaisin saunaan ja lisää siideriä ois tarkoitus ottaa. olen 34v.
Minäkin yhden bissen avasin, ah maistuu hyvältä rankan työviikon jälkeen.
mut vain sokerihumalan,kun pojan kans kaksin kotona.
Ikääkin vasta 20v, niin ehkä ihan hyvä mennä limpparilinjalla ;)
palstakännit :D
helposti humaltuu tänään näköjään, vasta 2,5dl siideriä juotuna.
ettette vaan saa nauttia lapsivapaudesta ;) kjähkjäh.
perhe tulee kohta kotiin jääkiekkoa katsomasta, mä oon aika valmista kauraa nukkumaan.
Monta aamuvuoroa tälle viikkoa niin veronsahan se vaatii.
Muutama lasillinen punaviiniä kulautettu ihanan ateria kera alas. Tosin mies voi tulla yksinäiseksi jos vaan teidän kanssa rupean vehtaamaan. Kiva kuitenkin tietää, että olette siellä.
ope 41 v.
mut ekaks käväsen saunassa... sitten tääkin vois... 42 vee ja sillai ;)
ja toista siideriä tässä kiskon... voi ei miten säälittävää (vai onko??) nää palstakännit. On muuten ekat mihin osallistun... tää voi olla hauskaa ;D
mut myös hauskaa.
Miettikää nyt. Vauva-lehden palstakännit. Pakkohan tällaseen on osallistua!
2
Onko joku (muu) muuten ostanut Alkosta tuota valmista Cosmopolitan sekoitusta? Aivan kauheeta, mutta ei sitä viitti hukkaankaan heittää:)
Muutamat vielä oottamassa mut e mitään kännei oo aateltu vetää...
menossa toinen lasillinen kuoharia, tarhantäti rentoutuu... :)
mä oisin niin mukana, mutta ei voi enempää kun noi pari lasia valkkaria.
sylissä hampaita huutava vauva, isä nukuttaa 2-vuotiasta ja huomenna aamulla juhlat - siivoukset vaiheessa. Mutta ottakaahan mun puolesta yhet.
Huomenna vasta pääsen. Mutta sivulauseessa on pakko mainita, ett yllätyin minkä ikästä porukkaa täällä, ainakin tällä hetkellä, pyörii. Luulin, ett alle 3-kymppisii.
Vetäkäähän munkin puolesta!
Mamma 38 vee
*taitaa imaista tuon siiderin loppuun, vaihtaa vaatteet ja meikata ja lähteä jonnekin ihmisten ilmoille oikeasti, viimeistään huomenna, jos tänään ottaisi pohjat*