Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet laihtunut imettäessä? Minä 66 kilosta (raskauden loppupaino) 56 kiloon.

Vierailija
01.04.2011 |

Kolmekuukautinen on vauva ja pituutta minulla on 172 cm. Tytön syntymäpituus 2 pvää ennen laskettua aikaa 46 cm ja 3045 g.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo synnärille jäi 17 kiloa, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
22/31 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis miten niin lapset ovcat tuoneet sulle kiloja? Miten se on mahdollista? "

Joku mussa on varmaan vialla. Ja jos mua se kaduttaa, että lapsia tein, se on mun asia. Ei pitäis muita haitata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden loppupaino taisi olla n. 73kg. Imetin 4 kk:tta ja paino putosi 13kg eli lähti 13kg.

Vierailija
24/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekuukautinen on vauva ja pituutta minulla on 172 cm. Tytön syntymäpituus 2 pvää ennen laskettua aikaa 46 cm ja 3045 g.

raskauden lopussa 77 kg ja imetin 7 kk minkä jälkeen paino 61 kg. Ennen raskautta paino n. 66 kg. Eli kyllä laihduin imettäessä. Kun lopetin imettämisen, paino on noussut 3 kg. Söin imettäessä varmaan paljon enemmän kuin nyt.

Vierailija
25/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen lihonut imetysaikana jopa 8 kiloa. Siis syömällähän sitä lihoo mutta ainakin minulla oli imetysaikana koko ajan hurja nälkä. Ns. terveellisesti söin mutta kulutukseen nähden selvästi liikaa. Epäilen myös että kroppani varastoi rasvaa hanakammin imetysaikana.

kaksi reilun vuoden imetyspätkää siis takana ja molemmissa tapauksissa lihoin reilusti. Imetyksen lopettaessa olen aina joutunut laihduttamaan, siis ihan tietoisesti laihduttamaan että sain nuo 6-8 kiloa karistettua. Imetyksen aikana en luonnollisestikkaan laihduttanut.

Vierailija
26/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lihoin tuon 6-8 kiloa raskauden lähtöpainosta. En edes tiedä kuinka paljon laihduin synnytyksissä, molemmissa raskauksissa tuli kilo kaupalla turvotusta jonka lähteminen kesti muutaman viikon.

Vierailija
27/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen lihonut imetysaikana jopa 8 kiloa. Siis syömällähän sitä lihoo mutta ainakin minulla oli imetysaikana koko ajan hurja nälkä. Ns. terveellisesti söin mutta kulutukseen nähden selvästi liikaa. Epäilen myös että kroppani varastoi rasvaa hanakammin imetysaikana.

kaksi reilun vuoden imetyspätkää siis takana ja molemmissa tapauksissa lihoin reilusti. Imetyksen lopettaessa olen aina joutunut laihduttamaan, siis ihan tietoisesti laihduttamaan että sain nuo 6-8 kiloa karistettua. Imetyksen aikana en luonnollisestikkaan laihduttanut.

Sinä siis tiesit syöväsi liikaa, lihoit ja laihdutit sitten. Se on ihan ok, vaikka olisikin ollut helpompaa olla syömättä liikaa, jollon ei olisi tarvinnut edes laihduttaa.

Mutta keskustelun ongelma on se, että osa mammoista ei tajua syövänsä liikaa eikä laihduta, vaan ikuisesti päätyy syyttämään niitä raskauksia kiloistaan!

Vierailija
28/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino raskauden loppumetreillä 68 kg. Nyt, kun vauva on 11 kk vanha (imetän edelleen), niin painan 49 kg. Tavoitteeni olisi painaa 50-52 kg. Olen aina (ennen raskauksia) kärsinyt liiallisesta hoikkuudesta, ja nyt näköjään taas ollaan lipsumassa sille tielle. Pitänee syödä taas enemmän.

Vierailija
29/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi suurinpiiretin näin. Raskauskilot hävisivät jo ennen kuin maito ehti nousta. Ja minäkin ehdin lihoa ennen kuin tajusin suhteuttaa ruuan määrää imetyskertojen vähenemiseen.

Mä en laihtunut yhtään imetyksen takia. Synnytyksestä kahden viikon kuluttua paino oli laskenut 12 kg, mutta ei sillä imetyksen kanssa ollut mitään tekemistä.

Imetin n. 1,5 vuotta kummallakin kerralla, eikä se laihduttanut. Oli kova nälkä, ja söin kun oli nälkä. Sitten kun lopetin imetyksen, meni vähän aikaa ennen kuin tajusin että täytyy pienentää annoksia, joten ehdin lihoa pari kiloa "vahingossa". Nyt syön taas nälkätilanteen mukaan, ja paino pysyy nykyisessä.

Vierailija
30/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi painoni on 50kg ja aina raskauden lopussa 80kg on mennyt rikki. Imettäessä ei kyllä kilot yhtään karisseet! Vasta imetyksen lopettamisen jälkeen kilot lähtivät. Imettäny olen jokaista n. vuoden. Viimeisestä imetyksestä on nyt aikaa puoli vuotta ja olen nyt päässyt takaisin omaan painoon.

Aina kaikki sanovat, että imettäessä kilot vaan lähtee, mutta ei kyllä mulla!

Vierailija
31/31 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähtöpaino ennen raskautta 75 kg, paino ennen synnytystä 93 kg ja paino imetyksen loputtua 65 kg.

Toisella kerralla lähtöpaino 65 kg, paino ennen synnytystä 83 kg ja imetyksen loputtua 67 kg.

Eli minulla (ja myös siskoillani) imetys on vienyt kiloja, tosin toisella kerralla ei niitä "ylimääräisiä" kiloja ollut ;). Ja pituutta 175 cm. Molemmilla kerroilla imetin yli vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi