Voiko lantiopohjan lihaksiston "tiukkuus" olla syynä, etten enää saa orgasmia?
Eli 3 alatiesynnytystä takana, koko ikäni olen helposti saanut orgasmin (monesti kaksikin/yhdyntä). Lantiopohjan lihaksia treenasin aavistuksen ekan synnytyksen jälkeen, kun pelottelivat sairaalassa vaikka millä. Sitten meni 5,5v etten treenaillut ja tänä aikana myös oli tuo toinen synnytys. 3. raskauden loppuajasta alkoi virtsankarkailu, jota säikähdin ja etsin jo valmiiksi kaikki jumppaohjeet että aloitan "alapääjumpan" heti synnytyksen jälkeen.
Lopputulos tässä nyt on se, että orgasmia en ole saanut sen jälkeen kun nuorimmainen oli noin 2kk. Jälkitarkastus oli 7vk synnytyksestä ja silloin lääkäri sanoi lihaksiston olevan napakka. Mies kesti ennen 15-30min, nyt tuon 3.syn. jälkeen 5-10min. Dildoja ei voi käyttää (ennen pystyi). Seksi itsessään tuntuu suht samalta kun ennen, mutta kuitenkaan en pääse siihen orgasmin tuntuun, vaikka mies tekisi mitä (joista kaikki ennen toimi).
Ratkaiskaa mysteeri?? Alan olemaan aika epätoivoinen, onko tuo syynä vai joku muu... =(
Kommentit (5)
Alkoivat orgasmit löytyä kun olin treenaillut geishakuulia käyttäen pari kuukautta. Tämä oli synnytyksen jälkeen puoli vuotta.
ilman mitään geishapalleroita siinä puoli vuotta synnytyksestä. Kyllä se ap siitä!
Mun kokemus on se että orkut tulee helpommin ja on voimakkaampia kun olen treenannut lantionpohjaa.
Mutta sitten taas väsyneenä ja stressaantuneena orkunkin saaminen on hankalaa eikä se edes tunnu miltään. Olenpahan päässyt superstressaantuneena kokemaan sellaisenkin ihmeorkun joka ei tuntunut yhtään miltään. Tunsin että no ni, alapää supistelee eli orkku tuli, mutta mitään en tuntenut. En uskoisi tätä millään jollen olisi itse kokenut. Kysyin täälläkin että onko mulla jokin ms-tauti vai mitä hemmettiä tuo oli.
tuntopuutosta tms. muuten voisin epäillä mutta se ei siitä tunnu olevan kiinni. ja kuten mainitsinkin tuossa niin dildojakaan kun ei voi oikein enää käyttää kun ei yksinkertaisesti mahdu sisälle. eikä tuon 10vuoden seksielämän aikana ainakaan ennen ole stressi tai mikään muukaan häirinnyt seksielämää... =/ ap
Luulen että tiukkuudella ei ole tekemistä sen kanssa.
Itse olen synnyttänyt 5 kertaa.
Olen treenannut lihaksia joka synnytyksen jälkeen ja ihan kohtuutiukat paikat on. alapää on muuttunut vaan herkemmäksi kokoajan. Saan orgasmin helpommin.