Elämäni eka brassivahaus oli tänään ja olen 38v
Kauheasti jännitin sitä, mutta ei se sitten niin kauheaa ollutkaan. Käsittely tehtiin sokerimassalla, sellaisella pallonmuotoisella. Kipua ei ollutkaan mistä työkaveritkin varoittivat. Olen kylläkin nyppinyt pinseteillä joskus kaikkikin karvani, joten hieman tiesin mihin menen.
Hoitaja oli hyvin miellyttävä käytöksinen ja ammattinsa osaava. Ei tullut "häveliäisyyden" tunnetta missään vaiheessa.
Kommentit (9)
Oliko eri osissa ja inhimillisessä asennossa? Olen harkinnut samaa. Ja mites se jatko, kun eikös karvojen pidä olla tietyn mittaiset, että saa pois, pitääkö välillä antaa kasvaa kunnolla?
se kutina sitten, kun kasvavat takasin?
Oliko eri osissa ja inhimillisessä asennossa? Olen harkinnut samaa. Ja mites se jatko, kun eikös karvojen pidä olla tietyn mittaiset, että saa pois, pitääkö välillä antaa kasvaa kunnolla?
Karvat olin jo kotona lyhentänyt (kerrotiin aikaa varatessani) 5-10mm pituisiksi. Riisuin alaosan paljaaksi ja kosmetologi antoi sellaiset väljät kertakäyttö alkkarit suojaksi. Se käsiteltävä kohta oli vaan paljaana. Onnistui hyvin häpyhuulten vierestäkin. Autoin toisella kädellä pitämään sisähäpyhuulia (ne vaan ovat niin isot ja esillä) kurissa painaen ne sivuun. Peppukarvat käsiteltiin takaapäin toinen jalkani koukussa ja toinen suorana.
se kutina sitten, kun kasvavat takasin?
Olen käynyt muutaman kerran ja ei ole ollut mitään kutinaa. Kannattaa 1-2 viikon kuluttua vahauksesta kuivaharjata tai kuoria vahattu alue.
en suosittele posliinia. Aika karmean näköinen kun ne roikkuvat näkösillä.
en suosittele posliinia. Aika karmean näköinen kun ne roikkuvat näkösillä.
No niitä ei näe kun mieheni. Ja tykkään paljaasta olosta ilman karvaa.
kertoa missä kävit? Haluaisin itsekin mennä, mutta olis kiva jos joku osais suositella paikkaa.
kertoa missä kävit? Haluaisin itsekin mennä, mutta olis kiva jos joku osais suositella paikkaa.
Kauneussalonki Lahdessa. Kannattaa googletella;
Kuvia?