Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäiskö olla tällaisen anopin kanssa tekemisissä?

Vierailija
01.04.2011 |

Anoppini on vihannut minua alusta asti. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 15 v ja koko sen ajan anoppi on vain haukkunut ja kiusannut minua.

Kun saimme lapsen, hän tuli väkisin koko ajan kylään ja haukkui miten huonosti hoidan vauvaa. Imetin ja pidin vauvaa perhepedissä, sekin oli hänen mielestään väärin. Sain kuulla haukkumista miten vauva tarvitsee hyvät yöunet omassa sängyssään. Ja miten mukamas seksielämämme kärsii jos vauva nukkuu vieressämme.

Kun hän tuli kylään hän määräsi että minä saan lähteä ulos ja hän haluaa hoitaa vauvaa yksinään. Eikö sellainen ole törkeää määräilyä? Vauva imi usein maitoa, enhän voinut edes lähteä niin vaan ulos, koska hän käski. En suostunut hänen määräilyyn.

Lopulta hän otti keittiöveitsen ja katsoi minua murhaavalla katseella ja tökkäsi sen minua kohti, oli puolesta sentistä kiinni, ettei osunut minuun.

Ystäväni mielestä minun pitäisi hyväksyä tuollainen ilkeä anoppi ja antaa lapseni tavata häntä. On kuulemma normaalia, että anopit ei hyväksy poikansa vaimoa. Harvoin kuulemma anopilla ja miniällä on hyvät välit. Miksi?? En ymmärrä.Onko yleistäkin tällainen kohtelu anopilta?

Koskaan en ole kuullut anopilta mitään positiivista, vaan aina moittimista. En kuulemma osaa tehdä ruokaa ja olen mieleltänikin sairas. Kaikenlaista mollaamista, jatkuvasti 15 vuoden ajan. Kun mentiin naimisiin, hän kielsi menemästä. Sanoi ettei tällaisesta naisesta ole vaimoksi.

Olen kiltti ja lempeä ihminen. En ymmärrä miksi hän on aina vihannu mua. Minulla ei ole ollut koskaan vanhempia, eikä tukiverkkoa. Olen ollut heitteillä lapsesta asti. Silti hän halusi olla ilkeä, eikö hän haluaisi tukea ja olla vähän kuin varaäiti? Hänen miehensä pitää hänen puoliaan eikä myöskään pidä minusta. Sallii myös haukkumisen ja nyt tuon puukolla uhkailunkin. En ole nyt enää tavannut anoppia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erikoista, että sekä anoppi, anopin mies että miehen kaikki sisarukset ovat sekopäitä, vihaavat ja hyljeksivät ap:tä, jossa puolestaan ei ole mitään vikaa. Puukkokin heiluu. Todella uskottavaa.

Vierailija
22/35 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kirjoitti taas nimissäni jotain, mikä ei ollu minun kommenttini. Ja kirjoitti siihen vielä että oikea ap.

Ilkeitä ihmisiä täällä näköjään liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa kirjoittaa siis oikea ap.

On kai miehen suvussa muitakin mielenterveysongelmaisia. Esimerkiksi miehen sisko on vankilassa tällä hetkellä miehensä tappamisesta. Oli puukottanut miehen perheriidan yhteydessä.

Olisiko tuo puukoilla heiluminen jotenkin geneetistä. Mutta täytyykö minun olla anopin kanssa vielä tekemisissä?

Tällä kertaa ihan oikea ap.

Vierailija
24/35 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot tosissas, niin tietty teet rikosilmotuksen ja haet lähestymiskieltoa. Ja aktokin, että edes lussu-ukkos todistaa SUN puolestas!

Vierailija
25/35 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tommosta kahelia parane päästää lasten lähelle,vaikka kuinka ois miehen äiti.mä en ainakaan päästäis lähellekään lapsiani tai edes itseäni.

Vierailija
26/35 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/35 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

catch you =)

t: ap

Caught?

Vierailija
28/35 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tarvitse tuollaista kestää. Olet naimisissa hänen poikansa kanssa, etkä hänen.

Oma anoppini on ihan "normaali", eikä pahemmin puutu asioihin ja ylittää muutenkin olla kait kiva. Minua ei vain kiinnosta tippaakaan olla tekemissä hänen kanssan, joten koitan sietää ne muutamat, harvat, pakolliset kerrat vuodessa kun häntä joutuu näkemään.

Meillä on oma elämä ja se saa tehdä omassa elämässään mitä tahtoo, ei kuulu meille.

Vierailija
29/35 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo veitsen näyttäminen olisi ollut poliisiasia.

Kirjoitit, että oma elämäsi on ollut vaikeaa ja tuntuu siltä, että se jatkuu nyt anopin ja välinpitämättömän miehen muodossa.

Hae itsellesi apua terapiasta, opit pitämään puoliasi ja määrittelemään, ketä kuuluu lähipiiriisi.

Mies alistuu äitinsä määräysvaltaan ja ilmeisesti kukaan ei anopin mielestä ole kyllin hyvä vaimo hänen pojalleen. Kaikki ovat kilpailijoita.

Tilanteesi on kurja, mutta laita rajat anopille. Miehesi voi tätä tavata muualla kuin teidän kotonanne, sinulla on täysi oikeus kaiken kokeman jälkeen olla näkemättä koskaan. Pidä myös lapsi pois tuollaisen sairaan ihmisen ulottuvilta. Ties mitä olisi lapsellekin tehnyt, kun niin hanakasti yritti sinua laittaa pihalle.

Vierailija
30/35 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on laittanut nimissäni pari turhaa,asiatonta kommenttia, mutta ei ne ole ollut oikeasti minun, ap:n kommentteja.

Kiitos vastauksista!

Vierailija
31/35 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö tosiaan tehdä rikosilmoitus.Ennenkuin rikos vanhenee.

Anoppi ei ole nähnyt lastani sen jälkeen. Lapsi on jo 2 1/2 vuotias. Puhuu lapsen kanssa puhelimessa kuitenkin. Lähetti lapselle vauvalelun. Ei lapsi enää vauvaleluilla leiki. Miksi hän vauvanlelun lähettää tuon ikäiselle??

Vierailija
32/35 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ap... oma armas anoppini ei ole saanut tavata tytärtäni kuin muutaman kerran ja paljon pienenmistä syistä... tee rikos ilmoitus ja älä missään nimessä anna lastasi häiriintyneen ihmisen hoidettavaksi

Vierailija
33/35 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän ei laita äitiään kuriin? Omasta puolestani voin sanoa, että en olisi missään tekemisissä.

Anoppini on vihannut minua alusta asti. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 15 v ja koko sen ajan anoppi on vain haukkunut ja kiusannut minua. Kun saimme lapsen, hän tuli väkisin koko ajan kylään ja haukkui miten huonosti hoidan vauvaa. Imetin ja pidin vauvaa perhepedissä, sekin oli hänen mielestään väärin. Sain kuulla haukkumista miten vauva tarvitsee hyvät yöunet omassa sängyssään. Ja miten mukamas seksielämämme kärsii jos vauva nukkuu vieressämme. Kun hän tuli kylään hän määräsi että minä saan lähteä ulos ja hän haluaa hoitaa vauvaa yksinään. Eikö sellainen ole törkeää määräilyä? Vauva imi usein maitoa, enhän voinut edes lähteä niin vaan ulos, koska hän käski. En suostunut hänen määräilyyn. Lopulta hän otti keittiöveitsen ja katsoi minua murhaavalla katseella ja tökkäsi sen minua kohti, oli puolesta sentistä kiinni, ettei osunut minuun. Ystäväni mielestä minun pitäisi hyväksyä tuollainen ilkeä anoppi ja antaa lapseni tavata häntä. On kuulemma normaalia, että anopit ei hyväksy poikansa vaimoa. Harvoin kuulemma anopilla ja miniällä on hyvät välit. Miksi?? En ymmärrä.Onko yleistäkin tällainen kohtelu anopilta? Koskaan en ole kuullut anopilta mitään positiivista, vaan aina moittimista. En kuulemma osaa tehdä ruokaa ja olen mieleltänikin sairas. Kaikenlaista mollaamista, jatkuvasti 15 vuoden ajan. Kun mentiin naimisiin, hän kielsi menemästä. Sanoi ettei tällaisesta naisesta ole vaimoksi. Olen kiltti ja lempeä ihminen. En ymmärrä miksi hän on aina vihannu mua. Minulla ei ole ollut koskaan vanhempia, eikä tukiverkkoa. Olen ollut heitteillä lapsesta asti. Silti hän halusi olla ilkeä, eikö hän haluaisi tukea ja olla vähän kuin varaäiti? Hänen miehensä pitää hänen puoliaan eikä myöskään pidä minusta. Sallii myös haukkumisen ja nyt tuon puukolla uhkailunkin. En ole nyt enää tavannut anoppia.

Vierailija
34/35 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on anopin kanssa asiallisen viileät välit. Hän ei sentään suoraan hauku ja osoittelee vain sormella ( ei sentään veitsellä). Aikani yritin olla ystävällinen ja tehdä hänen mielikseen asioita, mutta ikinä ei mikään kelvannut. Lakkasin yrittämästä ja "unohdin" koko ihmisen. Minulla ei ole muutenkaan tapana olla ilkeiden ihmisten kanssa tekemisissä, joten miksi olisin anopin kanssakaan? Elämäni on nyt huomattavasti helpompaa. Mieheni on onneksi kanssani samoilla linjoilla, joten hänen kanssaan ei onneksi tarvitse asiasta vääntää. Vanhempia ihmisiä tulee kunnioittaa, mutta kyllä sen kunnioituksen pitää olla molemminpuolista.

Tuo ystäväsi kommentti on mielestäni typerä. Ehkä hän ei ymmärrä asioiden todellista laitaa tai hän on itse anoppinsa sätkynukkena (eli hyväksyy huonon kohtelun). Mitä miehesi on tilanteesta mieltä?

Vierailija
35/35 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma anoppi laittoi välit poikki 17v sitten poikansa kanssa joka valitsi "huoran". Vielä 10v sitten soitteli sukulaisille toisesta vahinkolapsesta (ei todella ollut kumpikaan). Kumpaakaan lasta anoppi ei ole nähnyt...ja nyt se kp otti yhteyttä meidän "vahinkoesikoiseen" 14 vuotiaaseen naamakirjan kautta...ja haluaa niin olla mummia, ei vittu :D Oma poikansakaan ei halua olla missään tekemisissä äitnsä kanssa. Hei mummi, sun aika meni jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi