Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä pysyy talo siistinä? Montako lasta?

Vierailija
01.04.2011 |

Meillä kolme lasta ja talo pysyy n. tunnin siistinä sen jälkeen, kun olen siivonnut...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä siisti, aina on jossain jotain levällään. Vaan ei tuo haittaa pahemmin, en jaksa stressata siisteydestä.

Vierailija
2/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pientä lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, mies ja koira minun lisäkseni :D

Jos oikein tsempataan ja kannan koko ajan kamaa edestakaisin, niin ehkä päivänkin...

Vierailija
4/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole lelut levällään eikä vaatteita missään missä ei kuuluisi olla. Meillä 3 lasta

Aamulla tyhjennän asitanpesukoneen ensimmäisenä ja jokainen laittaa likaiset astiansa sinne.

Uutta leikkiä ei aloiteta ellei entistä ole siivottu omille paikoille.

Jokaisella lelulla on omat nimikoidut laatikot ja pari sekalaista laatikkoa.

Illalla iltapesun aikana laitetaan päivävaatteet pyykkikoriin. Kun pesen pyykkiä niin heti kun on kuivuneet niin viikkaan suoraan kaappeihin.

Imuroin 2krt viikossa ja 2viikon välein pestään lattiat.

Mies vie roskat aina kun lähtee töihin.

Ennen ei ollut näin ja nyt onneksi olen saanut homman toimimaan karsimalla kaiken turhan pois ja tehnyt tästä rutiinia.

Ennen ahdisti sekasotku, enää ei :)

Vierailija
5/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta

Vierailija
6/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi (2,5v) sotkee samalla kun mä siivoan. Jos siivoan nukkumaanmenoajan jälkeen niin pysyy siistinä illan ja yön, aamun ja päivähoitopäivän. Sääli että mä olen suuren osan siitä ajasta joko unessa tai töissä.

Vierailija
7/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaimo sotkee kaiken alle tunnissa ripottaen kaiken käsistään ihan minne sattuu ja sitten tulee vauvalehteen lukemaan juttuja...

Vierailija
8/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdi siivota ja sen mitä siivoan, 2,5-vuotias sotkee sitä mukaa perässäni.

Vierailija
9/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä yksi murkku ja vauva :/

Mies pahin sotkija!

Vierailija
10/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaimo sotkee kaiken alle tunnissa ripottaen kaiken käsistään ihan minne sattuu ja sitten tulee vauvalehteen lukemaan juttuja...

Meillä pystyy 40 neliötä siistinä max. kaks päivää. Ei lapsia, ei eläimiä, vain minä ja mies. Minä oon se sotkusempi ja saan tuta siitä aina siivouspäivinä (joita on HARVOIN), kuten vaikka tänään.

Vierailija
11/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jonkun paikan saa siivottua niin sotkevat sillä aikaa toisesta päästä.

Lapsia 3 (3-6v.)

Vierailija
12/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienyt tavaroita (lasten leluja pääasiassa) oikeisiin laatikoihin ja aina siinä sivussa poiminut lastenhuoneiden lattioiltakin ylimääräiset laatikoihin, pyyhkinyt pöytiä ja laittanut tiskejä, lopulta sain imuroitua ja siitä tunnin sisään oli esikoinen löytänyt kaapista korpun, syönyt sen olkkarin sohvalla ja murustellut muruset ympäri olohuonetta. Ihan järkky siivo, ja imuri ehdittiin viedä jo alakertaan...

Sinä aikana kaksi muuta terroristia myllersi lastenhuoneet ja kai se esikoinenkin ehti oman panoksensa siihen laittamaan. Nyt on lastenhuoneet kuin pommin jäljiltä ja olohuone murusissa, mutta siinä mielessä meillä on siistiä, että ei ole ylimääräisiä tavaroita, tyynyjä ja torkkupeittoja ympäri lattioita ja pöytiä niin kuin vielä aamulla...

Vierailija
13/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskiviikkona alkaa näyttää siltä, että kohta pitäis taas. Tämä toki edellyttää että tavaroilla on paikkansa, sotkut siivotaan heti niiden synnyttyä jne. Lapsia kaksi alle kouluikäistä.

Vierailija
14/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, 1v. ja 6v. Just ja just voidaan tää ilta pinnistellä, kun nuorempi menee nukkumaan tunnin sisällä. Nuorempi on siis pahempi sotkija. Vanhempi sentään ymmärtää vähän jotain jo.

Mutta huomenna kymmeneen mennessä on jo kaaos taas... Lapset herää seitsemän pintaan.

Vierailija
16/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole kuin yksi, mutta vika ei löydykään sieltä... Vaan siitä että meillä on tällä hetkellä sen lisäksi 9 koiraa ja 2 kissaa.

Vierailija
17/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos minä olen paikalla ja terve.

2aikuista ja 2 lasta

Vierailija
18/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 1 v ja 3 v ja ovat kotihoidossa. täällä on siistiä vain silloin, kun he nukkuvat.

ei ole mitään mieltä siivota keskellä päivää, sitä sais sit vaan siivota taukoamatta, ei mitään hyötyä.

mieluummin siivotaan just ennen ku penskat menee unille.

Vierailija
19/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alakerta on aina siisti. Yläkerrassa ei niinkään, mutta sieltä se ei näy, se on lasten valtakunta.

Vierailija
20/26 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi