Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se eron paikka jos mies ei juo eikä lyö mutta en löydä yhtään hyvää asiaa miehestä???

Vierailija
01.04.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin järkevä syy erolle, jos et miehestäsi löydä yhtään hyvää puolta??

Vierailija
2/6 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muuttunut? Kai niitä hyviä puolia on edes joskus ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oleellisin kysymys on se, että pidättekö te toisistanne ihmisinä ja nautitteko toistenne seurasta tavallisessa arjessa? Onko teillä mitään asioita, joita tykkäätte tehdä yhdessä? Jos tuntuu siltä, että mitään yhteistä ei ole ja olo tuntuu henkisesti tyhjältä toisen seurassa, niin sitten on mietinnän paikka. Yleensä molemmin puolinen arvostus on hyvän parisuhteen välttämätön edellytys.

Vierailija
4/6 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä vuosien aikana miehestä on tullut jotenkin itsekkäämpi, tekee kaikkea sellaista mitä itse haluaa, ei osallistu perhe-elämään ollenkaan. Minä pyöritän kotia yksin.

Ei ole mitään yhteistä kiinnostuksen kohdetta mutta kyllä me toistemme seurassa viihdytään mutta halutaan silloinkin eri asioita, mies seksiä ja minä vaikka sitä että käydään yhdessä kaupassa tai kävelyllä tai mennään koko perhe uimaan tms...

Mä en vaan jaksa kun se aina lupaa että nyt alkaa mennä (rahallisesti) paremmin ja sitä ja tätä mutta kaikki menee aina ihan päin persettä.

Kyllä mäkin olen vuosien aikana muuttunut ja olen koittanut parhaani mukaan muuttaa itseäni mutta ei se vaan onnistu jos toinen on samanlainen koko ajan.

ap

Vierailija
5/6 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mies on kiltti mutta en osaa sanoa mitään hyvää mitä olisi tehnyt.

Hankala tilanne kun toisaalta ei ole mitään järkevää syytä erota mutta en haluaisi toisaalta tälläistäkään elämää.

ap

Vierailija
6/6 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies perusti firman ja nyt kahden vuodn jälkeen se menee konkkaan...

Mä tiesin alusta asti että näin käy ja olin firman perustamista vastaan tai siis sanoin että tekee niin kuin itse haluaa mutta minä en aio olla asiassa millään tavalla mukana ja että se ei saa vaikuttaa perheen elämään taloudellisesti...

No, kuinkas kävi, kaikki menee päin persettä, mies ei tienaa eikä ole siis varaa maksaa lainoja... mun palkka ei riitä oikeestaan mihinkään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän