Mieheni haluaisi, että..
.. pissaisin hänen päälleen tai edes saisi katsella pissaamistani. En vain oikein tiedä, miten suhtautua. Enhän siinä toisaalta mitään menettäisi. Ajatus vain jotenkin ällöttää, mutta samalla toisaalta kiinnostaisi nähdä, että miten kiimaiseksi sillä toisen sais..
Kommentit (4)
kunnes sitten lopuksi suostuin.. Ja se TODELLA kannatti! Mies oli sen jälkeen kuin sulaa vahaa ja valmis mihin vain. Sain siihen mennessä elämäni parhaan orgasmin, kun mies nuoli pitkään ja antaumuksella pissaista pilluani ja melkein raiskasi kielellään ;)
Myös se "vallan" tunne, kun mies tekee mitä vain tuon jälkeen oli mahtava!
Jos kerran toinen pyytää, eikä siinä vahingoiteta tai pakoteta ketään, niin kai sitä kerran voi kokeilla? Ja rohkeasti itsekin sitten pyytämään omien toiveiden täyttämistä...
Jos kerran toinen pyytää, eikä siinä vahingoiteta tai pakoteta ketään, niin kai sitä kerran voi kokeilla? Ja rohkeasti itsekin sitten pyytämään omien toiveiden täyttämistä...
Heippa, kyllä minä ainakin kiihotun tästä kusileikeistä.
Ja miksikäs ei, ollaan harrastettu kusileikkejä suihkussa saunassa. Tuo pillun nuolemisen tarve tulee kuin itsestään, kun kusen vaimoni päälle niin olen huomannut että se kiihottaa häntä. pillu on kyllä niin märkä että sinne kiisseliin voisi työntää kalun että litinä kävis, mutta kun minun intohimo on suuseksi niin se on hoideltava. niin että vamoni saa ainakin yhden orgasmin. Oletteko muuten huomanneet miten pitkälle nainen kusee? minusta tuntuu että pitemmälle kun minä.
Mut varo vaan. kohta se haluaa et sä kakit sen naamalle. Rupeaakin ahneeks.