Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain taas et ole tullut valituksi kirjeen

Vierailija
01.04.2011 |

68 hakijaa oli ollut, enkä päässyt edes haastatteluun. Valituksi oli tullut selvästi ylipätevä henkilö. Kauheasti kouluksia yms. Eikä kyseessä ollut kuin "duunaritason" työpaikka. Ei ole mikään ihme, että mä en tuossa työnhakukilpailussa enää pärjää. Mulla on vain 3 koulutusta ja neljäs vasta tulossa ja vain kaksi näistä hakemalleni alalle. :-/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kysyä minne hait tai alaa?

itsellä 1 tutkinto ja teen sellaista työtä mitä periaatteessa kuka vaan voi tehdä kun oman alan töitä en o vielä saanut.. pitäsköhän tehdä toinen tutkinto??

Vierailija
2/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kysyä minne hait tai alaa?

itsellä 1 tutkinto ja teen sellaista työtä mitä periaatteessa kuka vaan voi tehdä kun oman alan töitä en o vielä saanut.. pitäsköhän tehdä toinen tutkinto??

Tää oli jo melkein hyvin kun oli vain 68 hakijaa. Edelliseen mihin hain oli yli 200. Jokseenkin toivotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhteen työpaikkaan (mihin en itse kyllä hakenut) oli useampi kuin 100 hakijaa.

saa aika hyvä olla että erottuu ja valitaan.

Vierailija
4/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakijaa ,(

-hoitoala

Vierailija
5/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että arvaa vaan miten vaikea on saada HYVÄ työntekijä hoitoalalle!

Vierailija
6/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työpaikkaa olisi tarjolla ja missä?

Vierailija
7/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö niitä hae koulutukseenkaan tarpeeksi vai ulkomailleko katoavat??

eiks jossain vaiheessa hoitsut menny norjaan /englantiin töihin??

Vierailija
8/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paha tilanne sulla on? Itse olen hakenut jo reilun vuoden aktiivisesti työpaikkaa, eikä vieläkään mitään.. Olen ollut muutamassa työhaastattelussa ja saanut hyvää palautetta. En kuitenkaan työpaikkaa, joten pelkällä palautteella ei saada ruokaa pöytään..

Vierailija
9/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes asu pk-seudulla

Vierailija
10/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muutakin kun oman alan töitä jos vaan keksis että mitä järkevää :) ja lisään vielä sen et en siis ole oman alani hommissa nytkään..

tsemppiä ap!

Vierailija
11/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko sanoa, että tuntuu siltä kuin takoisin päätäni seinään. En ymmärrä miksi minä en voi saada jotakin työpaikkaa. Minussa ei ole mitään sen enempää vikaa kuin ihmisissä yleensäkään ja suurimpaan osaan paikoista mihin haen, mulla on kyllä koulutuskin kohdallaan.

Asia on vaan niin, että tämä jatkuva turhaan yrittäminen syö mielenterveyttäni ja aiheuttaa suunnatonta vihaa tätä yhteiskuntaa kohtaan. En minä töitä tarvitse työn itsensä vuoksi vaan rahan takia. Minustakin olisi kiva maksaa elämiseni itse ja vaikka säästää vähän pahan päivän varalle. Kiukuttaa tänään taas tosi paljon! ap

Vierailija
12/12 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan samassa tilanteessa. Tuntuu, että monen tutkinnon ihmisten on vaikein työllistyä syystä tai toisesta.

Olen etsinyt jo kauan työtä, eikä ole ollut lähelläkään tärppäämistä. Nyt vihdosta viimein pääsin etenemään erään paikan suhteen edes hieman. Toivon ja rukoilen, että saan tämän pestin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi