Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin täällä jokin aika sitten vaikeasta 10-vuotiaastani

Vierailija
31.03.2011 |

Nyt pitää tulla kertomaan lisää :)

Tytöllä oli joku ihme vaihe, ettei halunnut koulun jälkeen lähteä kavereiden kanssa ulos. Pysyi siis lähinnä kotosalla puuhaillen perheen kanssa ja itsekseen. Normaalisti kaverit oli tärkeämpiä, aina piti olla ystävä. Tietysti hieman huolissani utelin onko riita tms. No eipä kuulemma ollut. Paitsi nyt on selvinnyt, että jotain pientä oli, mutta ei vakavaa.

No, mutta tämä jakso jonka tyttö on ollut kotona on ollut aivan ihanaa! Ei "esiteini pultteja", ei riitoja, ei mitään. En ollut edes tajunnut, että kaikki ongelmamme johtui varmasti yhteisen ajan vähyydestä. Olen kotona pienten kanssa enkä ollut edes tajunnut, kuinka vähän näin tytärtämme arkena koska ajattelin, että nyt kun olen kotona niin olen kokoajan läsnä. No, enpäs ollut tytölle. Nyt pidän huolen, että yhteistä aikaa todella on jatkossakin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kohta 10v tyttö ,sekä 2 pientä kotihoidossa olevaa poikaa. Olen poikien kanssa kotona päivät ja vaikka olen täällä, en silti ole tyttöni kanssa tarpeeksi. Päivät menee nopeasti.

Täytyy todellakin järjestää sitä aikaa isommalle lapselle, samoin kuin omalle miehellekin :) (meillä se on varmaan isompi ongelma kuin lasten kanssa aika)

Vierailija
2/3 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan meidänkin satsata samaan. 8v ja olen kotona, mutta usein huseeraan jotain muuta. Vois varmast enemmän keskittyä tähän lapseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tehdä säännöllisesti kaupunkireisuuja vain yhden lapsen kanssa kerrallaan. Jokainen kävi kanssani myös laivaristeilyn vuorollaan. Ihanaa huomata, miten lapsi nauttii olosta äidin kanssa kahdestaan.

Myös viikko ulkomailla yksi lapsi mukana kanssani on ollut hieno kokemus.