Miksi Martina Aitolehdelle laitetttiin rokotus lastenlääkärissä?!?
Pääsikö siellä "itä-helsingin slumiss" halvemmalla vai miksi?
Kommentit (10)
mut eikös toi olisi onnistunut omassa neuvolassa, ja siellä vanhemmatkin olisi saaneet rokotteet. Oli miten oli - Martinan käytös on aika...haukotteli sen kummilapsi-yhteyshenkilön vierailun aikana...toi jatkuva v...hokeminen on kanssa aika syvältä.
Pääsikö siellä "itä-helsingin slumiss" halvemmalla vai miksi?
Ei ne kyllä osaa mitään tehdä oikein, eivät edes käydä oikeassa paikassa hakemassa rokotuksia!
mutta jos ottivat rokotteen rokotusohjelman ulkopuolelta (matkaa varten), niin eipä niitä neuvolasta saa. Yksityisillä lääkäriasemilla on matkailuklinikoita, olisiko sellaisesta ollut kyse?
lastenneuvolassa niin jäykkäkouristustehoste kuin Pandemrixkin ja itse reseptillä hankittu hepatiittirokote samoilla käynneillä kun olen lapsia vienyt.
neuvolassa voidaan antaa rokotusohjelman ulkopuolisia rokotteita, ainakin meidän neuvolassa reseptin niihin saa omalääkäriltä ja th pistää, samalla lapseen ja mukana olevaan vanhempaan.
tai esim. malarialääkereseptejä kirjoitella terveysasemilla.
mut on rokotettu monesti lapsen neuvolakäynnin yhteydessä:
-influenssarokotukset laitettu aina mulle ja lapselle samalla kertaa (olen riskiryhmää)
-pneumokokkirokote (itse maksoin)
Pelkää muka piikkejä ja silti keho on neulalla naputettu!
Vierailija - 31.03.11 09:44 (ID 12395119)
Kunhan haki huomiota!
Mutta silti on useampia tatuointeja. Itsekään en erityisemmin esim. verikokeista nauti, mutta tatuoiminen pääasiassa kutittaa. Joten ei järin verrattavissa olevia keskenään...
samalla koko perhe.