Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No haluaisitko olla minun ystäväni?

Vierailija
31.03.2011 |

Olen 41v. Olen asunut ulkomailla 11 vuotta ja nyt siis Suomessa. Asun kerrostalossa vuokralla ja teen toimistotyötä.

Minulla ei ole lapsia, mies on ulkomailta löydetty. Harrastan aktiivisesti liikuntaa ja olen kiinnostunut eri kulttuureista, taiteista, uskonnoista ja historiasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin harrastan aktiivisesti liikuntaa ja olen kiinnostunut kulttuureista, taiteista, uskonnoista ja historiasta.

Vierailija
2/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkö näitä avauksia alkaa satelemaan. Laita ilmoitus ystävähakupalstalle jos seuraa kaipaat tai haluat testata markkina-arvoasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkö näitä avauksia alkaa satelemaan. Laita ilmoitus ystävähakupalstalle jos seuraa kaipaat tai haluat testata markkina-arvoasi!

ap.

Vierailija
4/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kokkailen, laitan mielelläni etnistä tai kasvisruokia. Vaalin tervellisiä elämäntapoja.

ap.

Vierailija
5/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ihmisiä ei enää kiinnosta nämä avaukset, tai sitten ihmisiä ei kiinnosta olla "ystäväsi". Vaikka kuinka jatkat yksityiselämäsi riepottelua.

Vierailija
6/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla ystäväsi, olen 40v. ulkomaalainen nainen, 12 vuotta Suomessa asunut, minulla on 2 lasta ja puoleksi suomalainen mies. Pidän urheilusta ja treenan aina kun voin. Pidän etnisistä ruuista ja yritän elää terveellisesti:)

Vierailija
7/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla ystäväsi, olen 40v. ulkomaalainen nainen, 12 vuotta Suomessa asunut, minulla on 2 lasta ja puoleksi suomalainen mies. Pidän urheilusta ja treenan aina kun voin. Pidän etnisistä ruuista ja yritän elää terveellisesti:)

mietin vain että millaiset ihmiset haluaa olla minunlaisen ihmisen kavereita.

ap.

Vierailija
8/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ihmisiä ei enää kiinnosta nämä avaukset, tai sitten ihmisiä ei kiinnosta olla "ystäväsi". Vaikka kuinka jatkat yksityiselämäsi riepottelua.

ap.

Vierailija
9/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! löytyi jo kaksi ystävää.. :D

kohta voitte vaihdella virtuaali kiiltokuvia

Vierailija
10/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että melkein kaikki oli kuin minusta kirjoitettu, oli pakko vastata! :=)

Vierailija
11/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! löytyi jo kaksi ystävää.. :D

kohta voitte vaihdella virtuaali kiiltokuvia

mikä sinua tässä häiritsee? Jokaisen oma asia hankkiko oikeita ystäviä vaiko palstaileeko päivät pitkät jossain vauvapalstalla.

ap.

Vierailija
12/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista taustaa ja kiinnostuksen kohteita. Minulla on tosin lapsia ja olen eronnut.

En muuten ole facebookissa.