Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt heräsin, että minullahan on kahvat! Onko mitään toivoa

Vierailija
31.03.2011 |

päästä niistä eroon. Nämä kahvat on siis tuolla selkäpuolella lapaluiden korkeudella ja edestä löydän ne, kun istun "plösösti" ja no, näkyy ne kai muutenkin jollei päällä ole löysä paita. Olen 172 cm pitkä ja painan noin 65 kg, eli meilestäni minulla ei ole paino-ongelmaa, mutta kahvallinen ein haluaisi olla...

Olen vähän päälle nelikymppinen. Onko tämä nyt ikärasite vai onko vielä toivoa. Muutoin olen aina suhtautunut tosi hyväksyvästi ulkonäkööni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun vaan aikaa varaamaan

Vierailija
2/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että toivoa olisi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että toivoa olisi ollut.

Vierailija
4/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla toivoo!

jumppaamalla varmasti saa pois!

Vierailija
5/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo kahvattomaksi, mielellään vaikka ennen syksyä.

Vierailija
6/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee täällä toinen kahvallinen?

Vierailija
7/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeast joku päässty jankkakahvoista eroon? Kyselee täällä toinen kahvallinen?

Mutta ei niihin ole täsmäjumppaa, kun ovat rasvaa ja sellaisessa paikassa, että alla olevia lihaksia ei suuremmin saa kasvatettua.. Ryhdin kautta tietysti voi saada jotain aikaan.

Kahvat pienenee, kun rasvaprosentti pienenee. Eli laihduttamalla.

Vierailija
8/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne voi olla vaikkei ylipainoa olisikaan. Joidenkin vartalo vaan kerää sen (vähän) rasvan sillä tavalla. Kuten minun.

Mulla on jenkkakahvataipumusta - kahva-alue on eka paikka mihin rasva mulla menee samalla kun esim. reidet ja takapuoli pysyy laihoina - ja olen tosi hoikka. Kahvat saa katoamaan vaan laskemalla rasvaprosentin hyvin alhaiseksi - eli siis urheilemalla paljon ja syömällä älyttömän terveellisesti.

Millään spottitreenillä kahvoista ei pääse eroon, sillä se kahvarasva on lihaskudoksen päällä, eli jos rasvaa on niin se näkyy myös. Kiinteytys tietysti auttaa noin yleisesti ulkonäköä kohentaen, mutta ainoa mikä saa kahvat katoamaan on se ettei sitä rasvaa siinä ole = rasvaprosentin lasku. Kauneuskirurgia tietysti toimisi mutta siihen en kylä ryhdy. Oman vartalon voi hyväksyä myös kahvoineen,kaikilla meillä on kauneusvikamme. Hyvä ryhti ja napakka vatsanseutu auttaa sen verran, ettei kahvat korostu.

Vierailija
9/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minullakaan ei ole ylipainoa, mutta nuoa kahvat vaan on jostain kerääntyneet. Tulee välillä syötyä herkkuja, vaikka yleisesti ottaen syön hyvin terveellisesti ja monipuolisesti sekä harrastan jonkin verran liikuntaa. Sillä tähän kahva-asiaan heräsinkin, että minullahan on sellaiset!

Eli ei siis ole täsmä lääkettä tähjän. Pitäisi jättää kaikki ylimääräiset napostelut väliin ilmeisesti.

Ja niinhän se on, että kun ikää tulee, ei ulkomuoto ole enää kuin nuorena...

Enkä laoikaan sano, että valitettavasti!

Vierailija
10/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäön suhteen?

aikonaan kun laihdutin,niin lähti jenkkakahvatkin,ja myös jumppasin silloin.

nyt oon niin tukevassa kunnossa,että jenkkakahvat ovat pienin murheeni.

Vierailija
11/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tehokasta liikuntaa ja treenaa erityisesti keskikehon lihaksia (käsivarsien lisäksi).

Vierailija
12/12 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ne kahvat lähtee.....tilaa oma dvd-paketti, niin saat veivata aina kun ehdit/jaksat.

t. ikätoveri:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi