Phil & Ted's sisaristuimella, kannattaako ostaa?
Kertokaa kokemuksia jos on, rattaat ovat melko kalliit ovat joten en viitsisi ostaa jos ovatkin huonot käyttää tms.
Lapsilla ikäeroa n. 1 vuosi.
Kommentit (3)
http://www.peppermint.co.uk/
tuota suositteli minulle eräs suomalainen nainen joka oli myös omat vaununsa sieltä tilannut.
On sport-malli meillä. Olen kuitenkin miettinyt, että itseasiassa olisi ollut näppärämpää ostaa jotkut muut, joissa vauvan nukkuminen toimisi paremmin. Esim easy walker duot. Ei kuitenkaan lähes koskaan mennä keskustaan, ja puisto-kauppa-koti -akselilla olisi käytännöllisyys ollut kuitenkin ehkä se ykkösasia. Sitten myöhemmin olisi voinut ostaa kevyet, esimerkiksi brion tuplaponyt.
Mutta taas toisaalta nuo kulkee hyvin. Niihin ei vaan vauva mahtunut kauaa makaamaan, siirrettiin jo vajaa 4kk iässä istumaan. Sieltä alatuolista on vaikea tuommoista vauvaa saada heräämättä nostettua, ja muutenkin se kahva on vähän tiellä. Kauppatavarat kulkee kohtuudella, mutta olishan semmoisilla tuplilla oikeasti saanut paremmin. Myös esikoisen nukkuminen on pakko hoitaa nyt kotona - toki niin ihan mielellään tehdäänkin.
Toisaalta nuo on tosi hyvät, mutta toisaalta vähän hankalat.
ja suosittelen! En voisi kuvitella enää koskaan muita vaunuja! Meillä ikäeroa lapsilla hieman alla 2 vuotta ja toimivat käytössä loistavasti.
Itse tilasin Englannista ja sain paketin kotiin kuljetettuna kolmessa arkipäivässä ja puolet halvemmalla kuin suomesta.
Tilasin saksasta vauvalle adapterin vaunuihin autokoppaa varten, kun ei ainakaan vuosi sitten suomesta saanut.
Koko paketti vaunut, sisaristuin, kantokoppa vauvalle, sadesuoja, uv-hyttysverkko ja autoadapteri kotiin kannettuina 540€uroa.
Vaunut ovat hyvin tukevat ja miellyttävät käyttää. Menee autossa pienempään tilaan kuin aiemmin isommalla käytössä olleet "kevyet sateenvarjorattaat".