Apua!!!! Voisko olla paniikkikohtaus?
Yhtäkkiä iman mitään ennakkovaroitusta/syytä rupes sydän hakkaamaan ja asteittain rupesi oksettamaan. En kuitenkaan oksentanut. Vatsakin rupesi tuntumaan omistuiselta. Nyt hieman parempi olo. Edelleen pulssi aika korkea ja lievä huono olo ja jotenkin tärisyttävä olo.
Voisko olla paniikkikohtaus?
Pitkään jatkunut stressi töissä. Kohtausta ennen kävin kysmymässä neuvoa yhteen työasiaan jota en osanut ja käskettiin kylmästi vaan tehdä ohjeen mukaan soveltaen. Voiskohan tämä pelko työn tekemisestä johtaa tällaiseen kohatuskeen?
Olen joskus varmaan 10v sitten sairastanut paniikkihäiriön, enkä enää muista miltöä silloin nää kohtaukset tuntui.
Kiitos jos joku pystyisi auttamaan.
Kommentit (2)
Minäkin sairastuin paniikkihäiriöön yli 10 vuotta sitten. Kun lapset oli pieniä en edes muitsanut ks. sairautta, mutta viime syksystä asti vaivannut taas enemmän ja vähemmän. Mulla olis resepti kaapissa, mutta yritän vielä selvitä ilman. Mulla oireena koko ajan höntti olo päässä, silmät jotenkin omituiset, huimaa aamusta iltaan, mutta öisin saan kohtauksia. Kesken sikeän unen saatan herätä pakokauhuntunteeseen ja siitä se alkaa :( Onko kyllä viheliäinen tauti, en toivoisi pahimmalle vihamiehellekään...
mulla on paniikkihäiriö, ja jotakuinkin tolta ne kohtaukset tuntuu, joskus taas muitakin oireita, huimaa, tärisee, pelkää sekoavansa, tukehtuvansa, you name it! Mutta joskus mulla on alkanut myös vatsatauti tuolla tavalla, kohta se varmaan selviää. Tuo stressi kyllä ainakin mulla vaikuttaa tosi tosi paljon kohtauksiin!