Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulos sairaan lapsen kanssa

Vierailija
30.03.2011 |

1-vuotiaalla oli eilen kuumetta 38. Nyt ei enaa ollenkaan. Yskii ja on nuhainen. Ruoka maistuu ja on iloinen. Uskaltaisiko menna puistoon kavelylle? Mittari nayttaa 17 eika tuule. Joo ei asuta Suomessa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et parantelisi kunnolla?

Jos olet sitä mieltä, että on pakko mennä niin miksi sitten taas kyselet täällä...

Vierailija
2/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä ei todellakaan ole itsestään selvyys. Kerrohan mielipiteesi. Ulos vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla yksi kuumeeton päivä! Levolla räkätaudit paranevat.

Vierailija
4/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan... Jos lapsi on pirteä, leikkii normaalisti sisällä, niin ei kai sille ole estettä, kunhan et mene kauas, että pääsette tarvittaessa nopeasti kotiin.

Mun on pakko herättää kohta kuumeinen taapero ja lähteä bussilla lääkäriin, että saamme lääkärintodistuksen mun työpoissaoloa varten. Tylsää, mutta minkäs teet kun työpaikallani on tuollainen käytäntö. Onneksi mies hoitaa lasta aina kun pystyy, mutta ei montaa päivää peräkkäin kuitenkaan.

Vierailija
5/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et parantelisi kunnolla?

Jos olet sitä mieltä, että on pakko mennä niin miksi sitten taas kyselet täällä...

Ei ole pakko mennä, mutta olisi mukava mennä. Minull on myös toinen lapsi, joka haluaisi puistoon.Ja rehellisesti minäkin haluaisin. Pienella oli kuitenkin viela eilen korkea kuume siksi vähän pelkään. Hän toki vain istuisi rattaissa ja katselisi, ehkä hiemn kiikkuisi

Vierailija
6/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssaista lasta tänään vielä puistoon, jos on tuon verran kolea sää silti. Huomenna veisin jo.

Vierailija
7/7 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se riippuu täysin lapsen vireystilasta. Kyllä olen käynyt jopa lämpöisen lapsen kanssa ulkona kärryilemässä, jos hän on ollut pirteä. Mikä ero sillä on, että onko pirteän (mutta lämpöilevän) lapsen kanssa sisällä vai että hän istuu vaunuissa. Varsinkin, jos ulona on noin lämmin kuin ap kirjoitti.

Ite tiedät omasta lapsesta parhaiten. Jos hän on uupuneen oloinen eikä ole kiinnostunut mistään, itkee nihrustaa vain, niin jää sisään. Jos olo on lapsella reipas, vaikkakin yskäinen, niin mene ulos. Ei se ulkoilma ketään tapa tai kenenkään paranemisen nopeuteen vaikuta, jos kunnolla puette ja muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi